رام ET-86V2G-A23-V1.2

رام ET-86V2G-A23-V1.2

رام تبلت چینی با شماره فنی :

ET-86V2G-A23-V1.2

شما می توانید با این رام، تبلت چینی به شماره فنی برد ET-86V2G-A23-V1.2 را که دارای CPU A23 می باشد را فلش نمایید.

این فایل مانند تمام فایلهای دیگری که برای فروش گذاشته ایم تست شده می باشد.

همچنین از این رام برای فلش کردن تبلت G'PHONE مدل GK2000 نیز می توانید استفاده کنید.

همچنین از این رام برای فلش کردن تبلت ACE مدل D722 نیز می توانید استفاده کنید.

همچنین از این رام برای فلش کردن تبلت DIMO مدل D708 نیز می توانید استفاده کنید.

همچنین از این رام برای فلش کردن تبلت KIATO مدل K730I نیز می توانید استفاده کنید.

 

نکته مهم :

این رام روی تبلت اکشن مدل A-18 جواب نمی دهد لطفا دقت کنید. در ضمن این رام مانند تمامی رامهای داخل سایت بارها و بارها روی تبلتهای مختلف تست شده است، اما از آنجایی که برد ET-86V2G-A23-V1.2 به تازگی بر روی بعضی از تبلتهای چینی دارای تغییراتی شده است(مثلا ماژول آنتن آن تغییر کرده باشد) ممکن است این رام از بعصی از قسمتهای تبلت شما پشتیبانی نکند که در اینصورت باید از رام دیگری استفاده کنید(در واقع اگر قسمتی از تبلت مانند آنتن دهی آن به دلیل تغییر مازول در برد جدید، کار نکند مسولیت آن با خودتان است)

 

نحوه ی فلش:

برای دوستانی که نحوه ی فلش تبلتهای A23 را به خوبی نمی دانند یک فایل آموزشی به همراه نرم افزار PhoenixSuit به صورت رایگان در لینک زیر گذاشته ایم:

 http://www.mediafire.com/download/k9l7n030m9lz6sc/PhoenixSuit.pdf

http://www.mediafire.com/download/0o3t7ax4z6t3753/PhoenixSuitV1.08.rar

 

 

 

نحوه دانلود رام:

شما پس از پرداخت اینترنتی وارد صفحه ایی شده که به شما اجازه ی دانلود فایل زیر را می دهد، فایل را دانلود کرده و آنرا Unzip کنید، سپس می توانید لینک دانلود رام را درون آنرا مشاهده فرمایید.

 



خرید و دانلود رام ET-86V2G-A23-V1.2


مقاله درباره بدن سازی یا پرورش اندام

مقاله درباره بدن  سازی یا پرورش اندام

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:31

فهرست و توضیحات:

بدن  سازی یا پرورش اندام

1- سلامت جسمانی ونشاط عمومی

کاهش وزن برای افراد سنگین وزن 

افزایش وزن برای افراد لاغر 

فرم دادن بدن

دوره افزایش حجم برای ورزشکاران رشته پرورش اندام

بر خلاف آنچه که از نام این مقاله پیداست، ما قصد تجویز استروئید، تستوسترون و یا موارد مشابه را نداریم. منظور ما از دوره در این بحث، کلا با برداشتی که ورزشکاران رشته های قدرتی از دوره دارند، زمین تا آسمان فرق دارد. زمانی که پای صحبت و درد دل ورزشکاران رشته های قدرتی و مخصوصا ورزشکاران رشته پرورش اندام می نشینیم، اکثریت قریب به اتفاق آنها از عدم رشد کافی و مطلوب بدنی شکایت داشته و در بسیاری از موارد نیز راه گریز از این شرایط نامطلوب را در مصرف استروئیدها می دانند.  شاید از شنیدن این موضوع زیاد تعجب نکنید که رقم قابل توجهی از ورزشکاران قدرتی، رژیم روزانه غذایی و حتی برنامه تمرینی خود را در طول 3 یا 4 سالی که تمرین می کنند، حتی یک بار هم عوض نکرده اند و با این وجود از کند بودن آهنگ رشد عضلانی اظهار نارضایتی کرده و نتیجه را نیز در مصرف استروئید خلاصه می کنند!!



خرید و دانلود مقاله درباره بدن  سازی یا پرورش اندام


مقاله در مورد طراحی

مقاله در مورد طراحی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:42

 

  

 فهرست مطالب

 

 

منطق ، اصول طراحی

 

ضرورت طبقه بندی نظریة طراحی

 

اصول طراحی

 

در این مبحث به اصول طراحی می پردازیم

 

محدودیت :‌

 

2) توازن

 

3) تسلط

 

4)ریتم

 

ث

 

کاربرد اصول طراحی

 

بررسی جامع تر ساختار طراحی :

 

انتظام عناصر غیر رنگی

 

تاریخ تکنیک نقاشی

 

2) رنگ به عنوان ماده :

 

4) رنگدانه ها

 

5) زمینه

 

6- بست ها و رنگهای آماده

 

7- تکنیک های نقاشی :

 

آبرنگ

 

نقاشی با رنگ چسبی

 

پاستل ها

 

روش ساختن گچ های پاستل

 

 

 

حال بهتر است مسئله تلفیق این سلسه کیفیت رنگ را با توجه به مقاصد هنری بررسی کنیم همانگونه که در فصل گذشته تشریح شد باید به دو هدف مهم دست یافت نخست اینکه رنگها باید متناسب با کار خاصی که برای آن تهیه می شوند مفهوم بیانی خاصی را انتقال دهند . دوم اینکه این رنگ ها باید به گونه ای به بیننده عرضه شوند که وحدت و انجام بصری را القاء کنند .

دستیابی به وحدت بصری برای تمامی کسانی که هنرهای تجسمی سروکار دارند ضرورت اساسی محسوب می شود .

طراح به گونه ای کیفیت بسوی فرم را به کار می بندد که اثر نهاییش حسی  از وحدت و انسجام را در بیننده به وجود آورد .

منطق ، اصول طراحی

از نظر طراح ، فوم بصری ترکیبی از عناصر خاصی همچون خط ، شکل ، حجم بافت و کیفیات مشخصة رنگ است . این عوامل گوناگون فرم به عنوان عناصر فرم و عناصر طراحی معروف هستند .

از آنجا که هر یک از عوامل یک محرک بصری منحصر به فرد و مستقل را نشان می‌دهد و دارای قابلیت های گوناگون است لذا ضروری است که طرح جهت دستیابی به انتظام و وضوح بصری  این متغیرها را دقیقاً تحت نظر داشته باشد چون تأثیر این عناصر مستقیماً توسط اندام حس بینایی دریافت می شود .

 

ضرورت طبقه بندی نظریة طراحی

شاید هنوز امید دستیابی به اصطلاح مشترک و مورد توافق همگان بسیار زود باشد ولی در حال حاضر نیاز به دسته بندی اصطلاحات آمر نه به صورت فلسفی کاملاً احساس می شود هر کوششی در جهت دسته بندی اصطلاحات باید حاصل ارزیابی صادقانه آن عواملی باشد که حضوری چشمگیر در اثر طراح دارد .

در ادامه توضیحاتی که ارائه شد که واکنش ها و رفتارهای سادة انسانی اعتبار اصول پیشنهادی را تأیید می کنند اساس معتبر و معقولی را برای پاسخگویی به نیازهای انتظام عناصر در نظریة طراحی فراهم می کنند .

اصول طراحی

در این مبحث به اصول طراحی می پردازیم

محدودیت :‌

پیش از همه باید اذعان کرد که هر گاه در برابر یک محرک بصری قرار می گیریم اندکی مبهوت می شویم . آشفتگی و بی نظمی حاصل از تنوعات بی حد و مرز نتیجه‌ای جز واکنش نا خوشایند حسی نخواهد داشت . تحمل و توان ما برای درک تنوعات محدود است . به بیان دیگر اگر قرار است واکنش حسی رضامندانه ای حاصل شود . باید برای میزان تنوع حد و حدودی قائل شد .

 

 

2) توازن

دومین نیاز انسان ریشه در واکنش حسی ما نسبت به یکنواختی دارد ما زود خسته و ملول و به سرعت از هر چیزی زده می شویم و هر گاه احساس یکنواختی کنیم ، نیاز به نوعی تنوع احساس می کنیم . نیاز داریم که نیروهای متضاد و مخالفی هم وجود داشته باشند این نیاز انسانی را در اصول طراحی توازن می نامیم .

 

 

 

 



خرید و دانلود مقاله در مورد طراحی


بررسی طول عمر باتری های توان بالا

ذخیره سازی انرژی ثانویه یک جزء حیاتی در خودروهای هیبرید الکتریکی است. مانند ذخیره سازی انرژی الکتریکی که در باتری های اسید سرب سنتی انجام می شود،که به طور خالص 12و 24 ولت در سیستم خودروها می باشد.

در این پایان نامه دو نوع از انواع مختلف خودرو هیبریدی و استراتژی های کنترل مختلف برای انها در نظر گرفته شده است. یکی به نام پلاگین( HEV یا PHEV ) خودروی که مسافت 50-100 کیلومتر را با نیروی محرکه خالص الکتریکی می پیماید.

ذخیره سازی انرژی برای دو تنظیم متفاوت ایجاد شده که در بخش قبل مورد بحث قرار گرفت ( PHEVو MHEV) برای ارزیابی ذخیره سازی انرژی های مختلف، وضعیت شارژ(SOC، درصد انرژی مدل های موجود در ذخیره سازی انرژی) مدل ذخیره سازی انرژی، مدل طول عمر و مدل های هزینه مورد نیاز تخمین زده می شود.

فهرست مطالب

فصل اول:مقدمه
1 معرفی.. 21 زمینه. 21 پلاگین و powerassist 31 هدف از پایان نامه. 51 محدودیت ها 51 اجزای اساسی ثانویه یک سلول الکتروشیمیایی.. 61 مدل سازی از یک سلول. 81 مدل تونن باتری.. 87.1 مدل های تونن توسعه یافته. 91 مدل باتری.. 108.1 قدرت بالا و انرژی بالای باتری.. 121 پارامترهای مدل باتری.. 139.1 تعیین پارامترهای باتری.. 141 مدل خازن فوق العاده 161 پیاده سازی در محیط Matlab / Simulink. 1711.1 مدل باتری.. 1811.2 مدل دما 2211.3 مدل خازن فوق العاده 23فصل دوم: انواع سلول باتری ها2 سلول هیدرید فلز نیکل. 27 1.2 عملیات پایه. 291.2 واکنش شارژ و تخلیه. 291.2 الکترود. 301.2 واکنش کامل سلول. 311.2 شارژاضافه وتخلیه اضافه. 331.2 خود تخلیه. 352 سلول لیتیوم یون. 362.2 عمل اصلی سلول های لیتیوم یون. 382.2 واکنش شارژ و تخلیه. 402.2 الکترودها و الکترولیت ها 412.2واکنش کامل سلول 432.2 شارژ اضافه و تخلیه اضافه. 432.2 خود تخلیه 442 چگالی انرژی خازن. 453.2 عملیات اساسی خازن فوق العاده 473.2 واکنش شارژ و تخلیه. 493.2 الکترود و الکترولیت 493.2 شارژاضافه و تخلیه اضافه. 503.2 خود تخلیه. 50 
فصل سوم: طول عمر3 مدل طول عمر. 533 کاهش طول عمر بوسیله powerassist 553 کاهش طول عمر بوسیله پلاگین ها 573 مسائل عملی.. 573.3 باتری ها 573.3 خازن فوق العاده 583 مدلهای هزینه. 594.3 هزینه کیلومتر برای ذخیره سازی انرژی.. 591.4.3 هزینه برای powerassist 591.4.3 هزینه برای پلاگین. 603 مشخصات چرخه حرکت.. 615.3 61ECE15 2.5.3. 623 ویژگی های خودرو. 636.3 پلاگین. 63Powerassist 2.6.3 64فصل چهارم: شبیه سازی و نتایج4 شبیه سازی و نتایج.. 66Powerassist 1.4. 661.4 تصمیم گیری درباره اندازه بسته. 661.4 مقایسه وزن مطلوب.. 754 پلاگین. 802.4 تصمیم گیری درباره اندازه بسته. 802.4 مقایسه وزن مطلوب.. 87منابع. 92



خرید و دانلود بررسی طول عمر باتری های توان بالا


ماشین های برداشت چغندرقند از ابتدا تا الان

ماشین های برداشت چغندرقند از ابتدا تا الان

این پروژه ی کلاسی برای درس ماشینهای کشاورزی عمومی  وهم تخصصی ارایه شده است که  بطور کامل و مختصر آنچه که در مورد ماشین های برداشت چغندر قند است را در 15 صفحه توضیح می دهد.

مقدمه،

تاریخچه پیدایش،

رشد و ترقی دستگاه ها ،

نیازمندیها ،

اجزای سازنده ،

نحوه ی عمل ماشین یرداشت چغندر قند،

ماشین برداشت چغندر قند در سال های آینده



خرید و دانلود ماشین های برداشت چغندرقند از ابتدا تا الان