جنبه های های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت

جنبه های های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت

یکی از مطالبی که در نام سازی برای محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقیات در نام سازی می‌باشد. در این مقاله اهداف نام سازی، مسئولیت اجتماعی، عوامل موثر برخرید اخلاقی، نقص‌های مدل‌های نام سازی، ارتباط آن با شهرت شرکت و دیدگاههای مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقی تشریح شده است.



خرید و دانلود جنبه های های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.