تحقیق در مورد بانک رفاه

تحقیق در مورد بانک رفاه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه25

 

فهرست مطالب

 

رفاه کارت

کانال‌های ارتباطی بانک رفاه

قابلیت سایر کارت پرداخت‌های بانک رفاه:

ساپر (سامانه اطلاع رسانی و پست صوتی بانک رفاه)

سامانه SMS

پست الکترونیکی Mfo@bankrefah,ir

است.

آشنایی با سامانه ساتنا

(سامانه تسویه ناخالص آنی)

متنی از مقدمه

بانک رفاه به عنوان تنها سازمان ایرانی موفق شد گواهینامه تعهد به تعالی بنیاد مدیریت کیفیت (EFQM) را کسب نماید. این گواهینامه ویژه سازمان‌هایی است که حرکت به سمت تعالی را آغاز کرده‌اند و دریافت آن توسط بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی کسب و کار، به عنوان ابزاری قدرتمند برای سنجش میزان استرقرار سیستم سازمان‌های مختلف به کار برده می‌شود. با به کارگیری این مدل، ضمن اینکه یک سازمان میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌های بهبود در مقاطع مختلف زمان مورد ارزیابی قرار می‌دهد. می‌توان عملکرد خود را با سایر سازمان‌ها به ویژه با بهترین آنها نیز مقایسه کند و همچنین بانک رفاه در سال 1385 به عنوان تنها بانک ایرانی در خاورمیانه گواهینامه 9001002000 ISO را از موسسه DQS‌آلمان دریافت کند. کسب این گواهینامه بانک رفاه را همطراز بانکهایی از قبیل ؟ مرز بانک و دریچه بانک آلمان

خط مشی کیفیت بانک رفاه

کیفیت از دیدگاه مدیریت بانک امری فراگیر و متاثر از یکایک اعضای سازمان بوده و تحقق آن در گرو مشارکت تمامی کارکنان بانک می‌باشد از این رو خط مشی کیفیت بانک مشتمل بر موارد ذیل است:

1- پایبندی به اصول بانکداری بدون ربا، امانتداری و جلب اعتماد همه اقشار جامعه، مورد توجه تمامی کارکنان بانک می‌باشد.

2- ارتقای جایگاه بانک به عنوان یک بنگاه مستقل اقتصادی در راستای تعالی مادی و معنوی کشور مورد تاکید است.

3- تلاش در راستای بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات، اولین تعهد کارکنان بانک جهت تامین رضایت و خشنودی مشتریان است.

4- ارج نهادن به مقام انسانی کارکنان به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه بانک و الزام به اصل شایسته‌سالاری و ارتقای

 



خرید و دانلود تحقیق در مورد بانک رفاه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.