آنچه در مورد پرنده سهره باید بدانید

آنچه در مورد پرنده سهره باید بدانید


نگاه اجمالی به خانواده سهره        سهره های ایران       انواع سهره:    خاکی  طلایی پیشانی دمگاه زرد  سبز زرد سرسیاه دمگاه مغولی سینه سرخ کوهی صورتی معمولی جنگلی سرخ سیاه                  نگهداری سهره : جفت زدن جنسیت دلایل تولکی جفت زدن سهره و قناره بتنی سهره علایق سهره رام کردن فصل گرما نگهداری جوجه زرد پره های ایران انواع زرد پره



خرید و دانلود آنچه در مورد پرنده سهره باید بدانید


تقویت ستون های بتن آرمه با استفاده از مواد پلیمری مرکب

تقویت ستون های بتن آرمه با استفاده از مواد پلیمری مرکب

پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: تقویت ستون های بتن آرمه با استفاده از مواد پلیمری مرکب (FRP)
دانشگاه زنجان
استاد راهنما: دکتر عبدالله حسینی
پژوهشگر: سعید فدایی
شهریور 1382
فرمت فایل: PDF و شامل 144 صفحه

چکیده:
تنزل سطح عملکرد سازه های بتن آرمه در طول زمان تحت تاثیر عوامل محیطی (خوردگی، یخ بندان و ذوب و ...) و آسیب‌های سازه‌ای ناشی از بارگذاری‌های تصادفی (زلزله، باد و سیل) و حتی بارهای سنگین ترافیک اجتناب ناپذیر بوده و لذا تدوین روش‌های علمی و اجرایی را جهت تقویت و یا تعمیر این گونه سازه‌ها که دارای ضعف اولیه در طراحی و یا اجرا می‌باشند را به خوبی روشن می‌سازد.
چندین روش جهت تعمیر و تقویت سازه های بتن آرمه وجود دارد که از جمله آن ها می‌توان به استفاده از ژاکت‌های بتنی، ژاکت‌های فولادی و ژاکت‌های پلیمری اشاره نمود. امروزه استفاده از ژاکت‌های پلیمری به دلیل خواص فوق العاده آن: مقاومت و سختی بالا، وزن اندک، مقاومت در برابر خوردگی، ناهمسانگرد بودن این مواد و طراحی بهینه، نصب آسان و سریع و هزینه کل کمتر (شامل زمان، مصالح و اجرا) نسبت به ورق‌های فولادی مورد توجه قرار گرفته است. ...



می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/79n.zip/download

خرید و دانلود تقویت ستون های بتن آرمه با استفاده از مواد پلیمری مرکب


آموزش 0 تا 100 اتاق خواب پارت 5 و 6

آموزش 0 تا 100 اتاق خواب پارت 5 و 6

در پارت 5 این آموزش به مدلسازی کمد میپردازیم و بعد از تکمیل کمد به مدلینگ آیینه ها میپردازیم
در پارت 6 این اموزش به مدلسازی کامل تخت خواب میپردازیم و بعد از مدلینگ ان به مدلینگ بالشت و پتوی زیبای آن میپردازیم

 

 



خرید و دانلود آموزش 0 تا 100 اتاق خواب پارت 5 و 6


سیستم هیدرولیک زانتیا

سیستم هیدرولیک زانتیا

56 صفحه

انجام سردمیهای Km1000 ، Km15000 ، Km 30000، Km 45000 ، Km 60000 ،           Km 70000، تعویض روغن LHM ، تعویض لنت جلو و عقب، تنظیم ارتفاع، تست موتور با دستگاه، تعمیر پمپ هیدرولیک، تعویض تسمه قائم، تعویض چراغهای جلو ، پیاده و سوارکردن رادیاتور کولر، تست موتور با دستگاه کلزیا، تعویض Air pump (1800) ، تعویض اگزوز ، تعمیر سرسیلندر ( کامل ) ، تعویض بلبرینگ چرخهای جلو و عقب، تعویض گردگیرپولوس، تعویض سنسور ABS، پاک کردن کد خطای Air bag ، فعال کردن Air bag جدید، شارژ گراز کولر با دستگاه، تعمیر پمپ بنزین،‌ تعویض دیسک و صفحه کلاچ 1800، 2000، پاک کردن کودخطای ABS، تعویض اکسل عقب کامل، تعویض کیلومتر کامل، تعویض پنیون فرمان کامل، تعویض Air bag سمت راست، تعویض Air bag سمت چپ، تنظیم غربیلک فرمان، تعویض واشر کارتل، تعویض تسمه دینام، پیاده سوار کردن دینام، تعویض شمع روغن تعویض فولی سرمیل لنگ، تعویض اویل پمپ ، تعمیر موتور کامل، تعویض پیستونهای موتور، یاتاقان بندی کامل موتور، پیاده و سوار کرند داشبورد، تعویض Stop ترمز، پیاده سوار کردن جلوبندی کامل، تعویض پاد غلت ها دو طرف،‌ تعمیر تصحیح کننده ارتفاع جلو و عقب، پیاده و سوار کردن کامل موتور، و تعویض چراغهای عقب بوده است.

 

سیستم تعلیق زانتیا بدلیل اینکه فنربندی در آن وجود ندارد بسیار قوی باید باشد زیرا بدلیل اینکه باید وزن خودرو و سرنشینان بر روی سیستم هیدرولیک و پنوماتیک باشد پس در نتیجه برای تحمل وزن خالص خودرو که Kg1320 می باشد روغن باید فشار زیادی را تحمل کند. بدلیل اینکه مایعات تراکم پذیری کمی دارند و یا اصلاً تراکم پذیر نیستند سیستم تعلیق این خودرو دچار سفتی زیاد می شود و همین دلیل است که شرکت سازنده در کوی های تعلیق از گاز نیز به صورت حجم بسته استفاده کرده تا این تراکم ناپذیری را از بین ببرد.

در این فصل در مورد رکن اصلی سیستم هیدرولیک یعنی پمپ هیدرولیک بحث مختصری انجام شده است.

بعد از بحث پمپ به بحث جالتری که زانتیا را با خودروهای دیگر متفاوت ساخته است می رسیم که این بحث همان شیر ضد نشت ( SC/MAC)است سیستم ( SC/MAC) از 1993 روی خودروهای زانتیا گذاشته شده است و باعث جلوگیری از افت ارتفاع خودرو در زمان خاموش بودن ماشین می شود.

بدلیل اینکه سیستم تعلیق زانتیا هیدروپنوماتیک است اگر ارتفاع خودرو بدون محاسبه باشد هریک از این دو مقوله ( روغن و گاز ) اضافه و کم می شود یعنی خودرو بیش از حد پائین باشد ( داخل کوی ها روغن کم شده )و یا بیش از حد بالا باشد ( داخل کوی ها گاز متراکم شده و کم می شود ) و خودرو می کوبد و خودرو خودرویی خشک و پرصدا می شود و به همین دلیل در این فصل شما را با سیستم تنظیم ارتفاع جلو و عقب و اثبات فرمول آن آشنا می کنیم تا دچار هیچ یک از این اشکالات نشوید.

نکته : بیشترین مسئله این که در فصل هیدرولیک باید در نظر بگیریم افت فشار هیدرولیک برای کارهای تعمیراتی است بدلیل اینکه داخل لوله ها روغن با فشاری حدود 80 تا 150 بار وجود دارد اگر سیستم هیدرولیک را بدون افت فشار باز کنیم و یا کار تعمیراتی روی آن انجام دهیم باعث می شویم که این روغن با فشار 80 تا 150 بار بسمت ما پاشیده شود.

نکته: در خودروی زانتیا فقط یک فنر وجود دارد و آن هم فنری هست که داخل اکومولاتور هست و هیچ فنر دیگری در قسمت تعلیق این خودرو و بکار نرفته است.

 

 

 

 

 

پمپ هیدرولیک

بهترین و مهمترین وسیلة هیدرولیکی در خودروهای زانتیا پمپ هیدرولیک است که وظیفة تامین فشارهای بسیار بالا را برعهده دارد.

این پمپ وظیفة تامین روغن برای سیستم های تعلیق، ترمزها هیدرولیک فرمان را برعهده دارد و روغن مصرفی این سیستم ها را تامین می کند.

توجه: فقط در موتورهای 1800 فولی این پمپ از فولی پمپ های 2000 بزرگتر است.

روش کار پمپ (6+2)

این پمپ متشکل از هشت پیستون یکسان می باشد که به دو قسمت تقسیم شده است پیستون ها دود شفتی الکسانتری (خارج از مرکز) که توسط پولی به گردش در می آید قرار گرفته اند.

یکی از قسمتها دارای شش پیستون است که این شش پیستون موظف هستند به تامین روغن برای سیستم فرمان هستند و قسمت دیگری که دارای دو پیستون است موظف به تامین روغن برای سیستم تعلیق و ترمز است به همین خاطر به این پمپ (6+2) نیز می گویند.

این پمپ دارای سه کانال می باشد.

الف) کانالی که مایع LHM را از منبع ذخیره مکش می کند.

ب)کانال خروجی برای تست 6 پیستون که مدار سیستم (فرمان) را تغذیه می کند.

ج) کانال خروجی 2 پیستونه که مدار سیستم (تعلیق و ترمزها) را تغذیه می کند.



خرید و دانلود سیستم هیدرولیک زانتیا


دانلود مجموعه کامل لایه های GIS استان خراسان رضوی

دانلود مجموعه کامل لایه های GIS استان خراسان رضوی

مجموعه ارائه شده شامل داده های جدید  GIS مختلفی از استان خراسان رضوی می باشد. این مجموعه شیپ فایل های GIS، شامل بیش از 15 لایه می باشد. این مجموعه فایل GIS حاوی لایه های مرتبط با تقسیمات سیاسی، لایه های مرتبط با زمین و خاک، لایه های توپوگرافی به منظور ایجاد DEM و ..، لایه های گوناگون مرتبط با اقلیم و عوامل انسانی می باشند.

شیپ فایل های تقسیمات سیاسی در این استان از جدیدترین تغییرات (سال 93-94  وزارت کشور) در سطح دهستان ها، بخش ها، شهرستان ها، مراکز شهری و مرز استان می باشند.

در زیر به صورت موردی و جزئی کلیه لایه های مرتبط با این استان لیست شده اند. فرمت لایه ها شامل لایه های پلی گونی، خطی و یا نقطه ای همراه با جدول کامل اطلاعات توصیفی با فیلدهای اطلاعاتی (Attribute Table) گوناگون مرتبط می باشند که به شرح ذیل اشاره شده است:

محدوده استان (Province Boundary)محدوده شهرستان ها (Counties Boundary)محدوده بخش ها (Districts Boundary)محدوده دهستان ها (Townships Boundary)مراکز دهستان ها (Townships Centers)طبقات و خصوصیات خاکشناسی (Soil classification and properties)کاربری اراضی (Land use types)شکل زمین (Land form types)طبقات اقلیمی استاندارد (Climate Standard Classification-Lambert)خطوط میزان دمایی (Isothermal lines layer)خطوط میزان تبخیر و تعرق (Evapotranspiration lines layer) توپوگرافی یا خطوط کانتور (Topographic contour lines)خطوط میزان بارندگی (Precipitation lines layer )نقاط روستایی (Village point layer)

فایل مورد نظر شامل اطلاعات بالا می باشد که ممکن است برای یک عنوان اطلاعاتی بیش از یک لایه موجود باشد.



خرید و دانلود دانلود مجموعه کامل لایه های GIS استان خراسان رضوی