* کبد یک عضو به اندازه توپ فوتبال است که در قسمت فوقانی راست شکم , زیر دیافراگم و بالای معده قرار دارد . سرطان کبد در سلول های کبد شروع می شود و یکی از شایع ترین انواع سرطان در جهان است.
همه سرطان هایی که کبد را تحت تاثیر قرار دهد سرطان کبد نیست. سرطانی که در ناحیه دیگری از بدن شروع می شود از جمله روده بزرگ، ریه و یا سینه،و سپس تا کبد گسترش می یابد سرطان متاستاتیک نامیده می شود. این نوع از سرطان پس از شناختن عضوی که در آن آغاز شده نامگذاری می گردد. مانند متاستاز سرطان روده بزرگ که در روده بزرگ آغاز می شودو تا کبد گسترش می یابد.
تعداد اسلاید آن 11 اسلاید آماده و ظاهری زیبا می باشد
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای اسلایدها می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا باز کنید
با فرمت قابل ویرایش word
تعداد صفحات: 42 صفحه
فهرست مطالب:
پیشگفتار 5
موضوع تحقیق 6
ضرورت و اهمیت مسأله 6
هدف کلی تحقیق 7
اهداف ویژه 7
سئوالات تحقیق 7
متغیرها و تعاریف عملی آنها 8
متغیر وابسته :یادگیری ( خواندن و نوشتن ) 8
متغیر مستقل 8
جامعه آماری مورد بررسی 9
نمونه آماری 9
متدولوژی تحقیق 10
الف : روش تحقیق 10
ب :روش نمونه گیری 10
ج :ابزار تحقیق 10
د : شیوه گردآوری اطلاعات 11
ه : روش آماری و تجزیه و تحلیل داده ها 11
و : کاربردها 12
چکیده تحقیق 13
تعریف یادگیری 15
اصول مهم در یادگیری 16
اختلالات یادگیری 18
شرایط یادگیری 20
درمان مشکلات یادگیری 21
فراهم کردن جو مثبت و مطلوب برای یادگیری 24
نوشتن و مراحل آن 26
خواندن و مراحل آن 28
اختلالات خواندن 29
درمان اختلال خواندن 31
تقویت حافظه و حافظه یادگیری 33
سن آغاز خواندن 35
مهارت خواندن در پایه اول و دوم دبستان
روشهای آموزش خواندن
خصوصیاتی برای بهتر خواندن و لذت بردن و درک صحیح مطالب
مشکلات گفتاری
راهبردهای آموزش نوشتن
پرسشنامه
منابع و مآخذ : کتابها
مجلات و نشریه ها و ….
پیشگفتار :
بی شک آینده هر جامعه ای به کیفیت و کارآیی آموزش و پرورش آن کشور بستگی دارد. از این رو هر چه کارآیی و بهرهدهی برنامههای آموزشی مؤثرتر و مفیدتر باشد صرفاٌ به این معنا نیست که هدفها و محتوای آموزش و پرورش در قالب جملاتی زیبا و شعار گونه توصیف شود، بلکه منظور تلاشهای هماهنگی است که به منظور ایجاد بافت مشترک بین هدفها و روشهای مناسب آموزشی انجام میگیرد تا مقاصد و نیازهای پیشبینی شده در عمل تحقق یابد. در این راستا معلم بدون آشنایی لازم به چگونگی عمل یادگیری دانشآموزان و قانون های آن نمیتواند در امر آموزش و پرورش موفق شود و به هدف مطلوب برسد. اگر چه ممکن است فعالیتهای متعددی را انجام دهد اما همه این فعالیتها بی ثمرباشد. همانند کشاورزی میباشد که بدون اطلاع از خواص زمین زراعی خود و مقیاس زمینی لازم برای بدست آوردن محصول مورد نظرش و ابزار و آلات لازم به زراعت بپردازد که طبیعی است محصول مورد نیازش را به دست نخواهد آورد. پس برای حصول نتیجه مطلوب باید راه صحیح استفاده از عوامل مؤثر بر یادگیری را دانست و آنها را به کار گرفت. و در این امر هم به دانشآموزان کمک نمود و هم به معلمین پایههای اول چرا که معلمین پایه اول پایهها را بنا میکنند که اگر پایه محکم و اصولی بنا شود مشکل یادگیری بقیه ی کارها به طور منظم و اصولی پیش می رود و معلمین پایههای بالاتر از درس نخواندن دانشآموزان خود در اذیت و آزار نخواهند بود.
موضوع تحقیق :
بررسی عوامل مؤثر بر یادگیری دروس بخوانیم و بنویسیم پایه اول و دوم ابتدائی .
ضرورت و اهمیت مسأله :
پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و فن آوری های جدید روز به روز احساس نیاز به آموختن و یادگیری را افزایش میدهد. انسان امروزی برای برقراری ارتباط با محیط رو به پیشرفت و مملو از تکنولوژی های جدید و وسایل ارتباطی پیشرفته نیاز به آموختن دارد. هر چند این انسان از محیط اطراف و دیگران آموزشهایی میبیند و چیزهایی می آموزد اما این آموزشها نه کافی و نه منظم و گاهی نیز در ارتباط با هم نیز نیستند و در بیشتر موارد اختصاصی نیز نیستند. در حالی که انسان برای برقراری ارتباط با استفاده از وسایل صنعتی پیشرفته نیاز به آموزشهای خاص دارد. از این رو کسی میخواهد آگاهی خود یادگیری را در باره موضوعی معین افزایش دهد. باید راه درست آن را بیابد، در امر تعلیم و تربیت معلم بدون آشنایی لازم به چگونگی عمل یادگیری دانشآموزان و قانون های آن نمیتواند در امر تعلیم و تربیت موفق شود. زیرا یادگیری بر یک رویکرد یا عنصر معینی مبتنی نیست. بلکه به عوامل و متغیرهای زیادی ارتباط دارد. ارتباط بین چیزی که معلم خواهان آموختن به دانشآموزان است با چیزی که دانشآموزان یاد میگیرند. معلم باید استراتژیهای مختلف این عوامل را در هم آمیزد تا پدیدة یادگیری صورت گیرد. برای همین یک معلم کار آزموده باید به شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری بپردازد و اختلالات یادگیری را از بین ببرد و با توجه به تغییراتی جدید که در کتابهای بخوانیم و بنویسیم بوجود آمده است اطلاعات معلمین نسبت به روز افزایش یابد و برای برقراری ارتباط دانشآموزان با دنیای تکنولوژی باید یادگیری صحیح را از پایه شروع بنمائیم.
هدف کلی تحقیق :
تعیین و شناخت عوامل مؤثر بر یادگیری دروس بخوانیم و بنویسیم پایههای اول و دوم ابتدائی و یاری رساندن به دانشآموزان در جهت یادگیری بهتر این دروس
باسلام.من 16 میلیون ایمیل فعال کشور را داشتنم ولی نمی شد بزاری تو این برای همین بخش بندی کردم.در این پکیج ایمیل های خیلی خوبی هستند که شما می توانید از آنها در تبلیغات خود استفاده کنید.
راستی این تازه شماره اول بود بقیه مانده.
بدانید که این مجموعه شماره دو ایمیل ها است.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه8
فهرست مطالب
روشنائی:پریزهای برق عمومی:زمین الکتریکی و حفاظتی
تابلوهای برق و نیرورسانی:سیستم اعلام حریق:سیستم صوتی:سیستم مادر ساعت و آنتن مرکزی:مقدمه:
گزارش مقدماتی تأسیسات الکتریکی موزه فرش
ساختمان جدید موزه فرض که در جوار موزه قبلی احداث می شود در دو طبقه روی زیرزمین با زیربنائی حدود 5950 متر مربع خواهد بود و ورودی اصلی این بنا از صحن کوثر می باشد.
این ساختمان دارای تالار نمایش فرش بوده و علاوه بر قسمت اداری در طبقه اول در زیرزمین نیز دارای خزانه و موتورخانه اختصاصی است.
در این گزارش به معرفی اجمالی اجزاء و سیستمهای تأسیسات برقی پروژه پرداخته می شود و برآوردهای بار الکتریمی نرمال و اضطراری و مطاعات دقیقتر در گزارش فاز یک ارائه خواهد