برای ایجاد یک پایگاه داده جدید SQL Server 2000 یکی ازسه روش زیر را بکار برید
-ویزارد Database Creation
-برنامه Entorprise Manager
-دستور CREATE DATABASE
برای ایجاد یک پایگاه داده جدید یک کپی از پایگاه داده Model ایجاد می شود. پس از آن پایگاه داده به اندازهای درخواستی بسط مییابد و فضای اضافی با صفحات خالی تکمیل میشود.
دادههای پایگاه داده به شکل فیزیکی بر روی دیسک نگهداری می شوند. هنگام ایجاد یک پایگاه داده جدید لازم است حداقل یک فایل برای ذخیره دادهها و جداول سیستم و یک فایل دیگر برای نگهداری فایل تراکنشها مشخص کنید. پایگاه داده و فایل تراکنش میتوانند چندین فایل را به خود اختصاص دهند.
شکل زیر پایگاه و گزارش تراکنش می توانند چندین فایل را به خود اختصاص دهند.
توجه: فایل های پایگاه داده نمی توانند با فایلهای سایر پایگاههای داده یا گزارش تراکنش به اشتراک گذارده شوند.
برای ایجاد یک پایگاه داده جدید می توانید Enterprise Manager را بکار برید. مراحل زیر را دنبال کنید:
1-برای شروع Enterprise Manager را از منوی Programs Start وSQL Server 2000 انتخاب کنید.
2-به نسخه SQL متصل شوید.
3-پوشه Database
4-آیکون پوشه Database یا محلی از ناحیه راست را کلیک راست کنید و از منو گزینه New Database را انتخاب کنید.
5-در اینجا لیست Database Properties در برگه General قابل مشاهده است.
نام پایگاه داده را مشخص کنید. حال به برگه Data File بروید تا فایل جدید با اندازه اولیه یک مگابایت را در پوشه پیش گزیده …\Data مشاهده کنید. در بخش FileDatabase در انتهای دیالوگ، گزینه Automatically Grow قرار دارد.
حداکثر اندازه فایل نیز نا محدود (Unrestricted File Growth) مشخص شده است.
شکل زیر ناحیه سمت راست پایگاههای داده را نشان میدهد و گزینه منو امکان انجام عملیات را فراهم میکنند.
این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 78صفحه آماده پرینت می باشد
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا بازکنید
چکیده
در این گزارش جایگاه فیبر و ادوات نوری را در شبکههای مخابراتی نسل آینده بررسی میکنیم. ابتدا شبکههای نسل آینده، معماری، مشخصات و اجزا آن را شرح میدهیم سپس تجهیزات NGN و نقش مهم تکنولوژی فیبر نوری را در این شبکهها عنوان میکنیم.
کلمات کلیدی:
NGN, Optical Fibre, Gateway, Switching, WDM, DWDM, PSTN
مقدمه
امروزه شبکههای عمومی به دلایل متفاوتی ناهمگن هستند. مشتریان به خدماتی همانند صوت داده و ویدئو نیاز دارند و از وسایل متفاوتی نظیر نوت بوکها، PDAها، تلفنهای سلولار، دوربینهای ویدیویی و غیره استفاده میشود. بنابراین رنج وسیعی از وسایل سیار و ثابت پدیدار میشود.
ازدیدگاه مشتری ناهمگن بودن شبکه غیرقابل درک است. درگذشته شبکههای متفاوتی برای پاسخ به این نیازهای متنوع توسط فراهمکنندههای سرویس ساخته شده است که هر یک برای یک نیاز ویژه بهینه شده بودند. برای مثال PSTN برای خدمات صوتی، شبکه Ip برای خدمات اینترنت (Web) و شبکه داده مبنی بر سوئیچ برای خدمات ATM و Frame relay و هم چنین شبکههای ویژهای برای یک کاربرد خاص نظیر کنفرانس ویدیویی طراحی شده بودند [3] [1].
این گزارش براوردی از شبکههای نسل آینده، فواید NGN و همچنین نقش مهم تکنولوژی انتقال فیبر نوری را که اخیراً توسعه داده شده است را ارائه میکند. تکنولوژی DWDM دسترسی به NGN را میسر میسازد. خدمات NGN مبنی بر سوییچینگ پیشرفته با یک سطح کنترل یکپارچه خواهد بود. در فصل 2 تعریفی از NGN ارائه و معماری و اجزا اصلی آن معرفی میشود در فصل سوم اتصالهای متقابل نوری و فوتونی بررسی میشود. در فصل چهارم فیبرها و ظرفیت آنها در شبکه NGN، اجزا ارسال سیستم انتقال فیبر نوری و درنهایت برد فیبرهای موجود بررسی می شود. انتخاب معماری شبکه عنوان فصل 5 میباشد در این قسمت سه معماری شبکه مختلف معرفی میشود شبکه Shared Ip-Only ، شبکه مرکب و شبکه فیبر. و در فصل 6 به dark fibre ها پرداخته میشود و نگاهی به تکنولوژیهای موجود و آینده، تکنولوژیهای فیبر و سوییچینگ نوری آخرین فصل این گزارش به شمار میآید.
جزوه کامل شیمی پیش دانشگاهی مخصوص کلیه رشته ها (پاورپوینت 252 اسلاید)
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
فهرست مطالب
مقدمه
نقش خانواده در سلامت روان فرزندان چیست؟
ب) نظام های حمایتی خانوادگی
ر) پائین بودن سطح آگاهی خانواده ها
ج) محبت افراطی
د) خشونت پدر
خ) شیوه های فرزند پروری
و) عدم وجود پیوندهای قوی عاطفی در خانواده
چ) طلاق:
خ) شکاف بین نسل
آسیبهای اجتماعی به عنوان اموری که نظم عمومی جامعه را به هم می زنند و هنجارهای آن را مورد تعرض قرار می دهند بسیار حایز اهمیت می باشند. چراکه افزایش ناهنجاریها نشانه ای از وجود بحران محسوب می شود و نظم اجتماعی را تهدید می کند.
با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی و روند رو به رشد آن بی شک مداخله در آسیبهای اجتماعی نیاز به تفکری جامع دارد که فعالیت آن در سطوح مختلف پیشگیری مراقبت و حمایت قابل پیشگیری باشد.
آسیب شناسی اجتماعی
آسیب شناسی اجتماعی به بررسی انواع مشکلات می پردازد که در سطح اجتماعی مطرح هستند و سعی می کنند علل مختلف آنها را از جنبه های مختلف فردی، اجتماعی و غیره مورد بررسی قرار دهد.
آسیب شناسی اجتماعی به بررسی انواع مشکلات می پردازد که در سطح اجتماعی مطرح هستند و سعی می کنند علل مختلف آنها را از جنبه های فردی، اجتماعی و غیره مورد بررسی قرار دهد.
هر جامعه متناسب با شرایط خود، فرهنگ، رشد و انحطاط خود با انواعی از انحرافات و مشکلات روبروست که تأثیرات مخربی روی فرآیند ترقی دارد شناخت چنین عواملی می تواند مسیر حرکت جامعه را به سویی ترقی و عامل هموار سازد به طوری که علاوه بر درک عمل آنها و جلوگیری از تداخل با ارائه راه حلهایی به سلامت جامعه کمک نماید.
علل و عوامل پیدایش آسیب های اجتماعی
مطالعه انحرافات و کجروی های اجتماعی و به اصطلاح آسیب شناسی اجتماعی عبارت است از مطالعه و شناخت ریشه بی نظمی های اجتماعی.
مطالعه انحرافات و کجروی های اجتماعی و به اصطلاح، آسیب شناسی اجتماعی عبارت است از مطالعه و شناخت ریشه های اجتماعی، در واقع آسیب شناسی اجتماعی مطالعه و ریشه یابی بی نظمی ها، ناهنجاری ها و آسیب هایی نظیر بیکاری، اعتیاد، فقر، طلاق و ... همراه با علل و شیوه های پیش گیری و درمان آنها و نیز مطالعه شرایط بیمارگونه و نابسامانی اجتماعی است. به عبارت دیگر خاستگاه اختلال ها، بی نظمی ها و نابسامانی های اجتماعی، آسیب شناسی اجتماعی است زیرا اگر در جامعه ای هنجارها مراعات نشود. رفتارها آسیب می بیند یعنی
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه46
فهرست مطالب
سر آغاز:
تساوى ارزش زن و مرد در خطابات قرآنى:
تساوی از نظر خلقت:
در آیات 21 تا 24 همین باب درباره خلقت حوّا آمده است:
خروج آدم از بهشت دلیل بر پستى زن نمىشود.
الف) زن و مرد از یک پدر و مادر بوجود آمده است.
حضرت مریم اصوه فضیلت:
تساوی در کسب کمالات و فضایل:
تساوی در کیفر و پاداش:
ج) حیواة طیّبه را پاداش مىدهد.
زن و مسایل حقوقی در خطابات قرآنی:
زن و حقوق مدنی یا خانواده:
1ـ حقوق زن بر عهده شوهر:
2- حقوق زن بر عهده فرزندان
زن و حقوق اقتصادی
1. جامعه آخایى
2. اسپارت
فصل دوم - زن در روم
فصل سوم - زن در هند
فصل چهارم - زن در ایران باستان
ارزش و مقام زن
طلاق
ازدواج
«و القواعد من النساء اللاتى لایرجون نکاحا فلیس علیهن جناح ان یضعن ثیابهن غیر متبرجات بزینة و ان یستغفعن خیرلهن و اللّه سمیع علیم؛» زنهاى بازنشسته که میل به نکاح ندارند باکى نیست که کنار بگذارند لباسهاى خود را یعنى جلباب و خمار خود را بیندازند ، البته در حالى که قصد آنها اظهار زینت و جلوهگرى نباشد و اگر در حال پیرى جانب عفت را نگاه بدارند براى آنها بهتر است ، زیرا خداوند شنوا و دانا است.(46)
وجه استدلال: «الف و لام در القواعد به معناى التى است و متضمن معناى شرط است . لذا در خبر او «فا» واقع شده است . پس محصل معنا آن باشد که وضع بالاپوش براى زنان که از قواعد هستند و امید به ازدواج ندارند جایز است و مفهوم شرط که بالاتفاق حجت است این باشد که جایز نیست براى زنهایى که از قواعد نمىباشند و امید به ازدواج دارند ، هنگام بیرون رفتن سر اندرزهاى خود را فرو نهند.»(47)
«اگر حجاب بر زنان واجب نبود پیرهزنان را رخصت به بى حجابى غلط بود و تخصیص دادن زنان پیر را به جواز عدم حجاب دلیلى است که زنان دیگر واجب است با حجاب باشند ، و الا وجهى ندارد که زنان پیر را تخصیص دهد و استثناء کند.»(48)
«این تکلیف رفعش از پیرزنان ، برهان است بر ثبوت تکلیف براى زنهاى جوان ، زیرا اگر همه زنها بىحجاب بودند اختصاص وضع ثیاب به قواعد از زنان بى محل بود.»(49)
«و قرن فى بیوتکن و لاتبرّجن تبرّح الجاهلیة الاولى» زنها به خانه هایشان بمانند و مثل زنهاى عصر جاهلیت زیورنمایى نکنند.(50)
واژه «قرن»: یا از ریشه «قرار» است یعنى در خانههاى خود بمانند و یا از ریشه «وقار» یعنى در رفتار و کردار خود باوقار باشند.(51)
واژه «تبرّج»: علامه طباطبائى رحمهالله مىفرماید : تبرّج به معناى ظاهر شدن در برابر مردم است ، همانطورى که برج قلعه براى همه هویدا است.(52)
در مجمع البیان آمده است : تبرّج : ابراز کردنِ زر و زیور و موارد زینت و زیبایى است و آن گرفته شده از بُرج است.(53)
4. عن ابى عبداللّه علیهالسلام قال مر ابو جعفر بامرأة مُتنقِّبه و هى مُحرِمه فقال أحرِمى و أسفرى و أرخى ثوبِک من فوق رأسِکِ فانک ان تنقّب لم یتغیر لونِک فعال له رجل الى این تُرخیه؟ قال تغطى عینیهما.
امام صادق علیهالسلام فرمود: امام باقر علیهالسلام از زن محرمهِ نقاب دار گذشت ، به او فرمود : احرام بینداز و رویت را باز کن و لباست را از روى سرت بیاویز ، زیرا اگر نقاب بگیرى رنگت تغییر نخواهد کرد. مردى عرض کرد تا کجا لباس را بیاویزد؟ امام فرمود : چشمانش را بپوشاند.(54)
عن سماعة قال سألته عن المرأة تصلّى متنقبّه قال اذا کشفت عن موضع السجود فلا بأس به و ان أسفرت فهو افضل.
سماعه مىگوید : از امام علیهالسلام پرسیدم از زنى که با نقاب نماز مىخواند ، فرمود : اگر جاى سجده را باز کند باک نیست واگر تمام صورت را در نماز باز بگذارد بهتر است.(55)
عن ابى عبداللّه علیهالسلام لاینبغى للمرأة ان تنکشف بین یدى الیهودیه و النصرانیه فانهنَّ یصفن ذلک لازواجهن؛ امام صادق علیهالسلام فرمود : براى زنهاى مسلمان سزاوار نمىباشد که نزد زنهاى یهودى ونصرانى کشف حجاب کند ، چون آنها براى شوهرهاى خودشان توصیف مىکنند.(56)
اصبغ ابن نباته عن امیرالمؤمنین علیهالسلام قال سمعته یقول: یظهر فى آخر الزمان و اقتراب الساعة و هو شر الازمنه نسوة کاشفات عادیات متبرّجات فى الدین و اخلات فى الفِتن مایلات الى الشهوات مسرِعات الى اللذات مستحلات للمحرمات فى جهنم خالدات؛