سورپرایز : آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید به صورت نامحدود
سورپرایز فروشگاه ارزان شاپ برای تمامی فارسی زبانان دنیا !!
افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید
بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار
مفتخریم که برای اولین بار در ایران این آموزش را در یک فایل PDF به همراه تمامی نرم افزار ها و ابزار های مورد نیاز فراهم کرده ایم و آن را در فروشگاه ارزان شاپ فورکیا و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .
حدود یکسال و اندی پیش این روش را کشف کردیم و چند ماه پیش به این فکر افتادیم که این روش استثنایی و فوق کاربردی را در اختیار عموم مردم قرار دهیم !.
همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام , به محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است و روز به روز بر کاربران آن افزوده میشود !
پس داشتن یک پروفایل خوب با فالوور و لایک بالا , بسیار موثر میباشد ! به خصوص در راه اندازی یک کسب و کار … !!!
ما آموزش افزایش لایک و فالوور اینستاگرام برای اندروید را طوری نوشته ایم که حتی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد موبایل و اینستاگرام نداشته باشید , میتوانید با خواندن آموزش , برای پروفایل خود به تعداد دلخواه , لایک و فالوور کاملا واقعی جمع کنید .
حراج واقعی ،هک تضمینی اینستاگرام ، افزایش لایک کامنت و فالور آموزش گام به گام همراه با تمامی نرم افزار های مورد نیاز تنها 2000 تومان
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:13
فهرست و توضیحات:
نقشه برداری در ایران دوربین تئودولیت
مفهوم GIS
وظایف اصلی یک سیستم اطلاعات جغرافیایی
دستکاری و ویرایش اطلاعات
• مدیریت اطلاعات
• پرسش و پاسخ و تجربه و تحلیل اطلاعات
• نمایش اطلاعات
ایرانیان باستان نقش برجستهای در پایه گذاری علم نقشه برداری داشته اند. اکتشافات دریایی که از زمان گذشته انجام گرفته است موید این مطلب است . در ایران باستان میتوانستند عرض جغرافیایی را تعیین کنند ولی تعیین طول جغرافیایی با دشواری بسیار همراه بوده است .آنها برای مسافرتهای خود نیاز به نقشه داشتند و نقشه هایی نیز بدون توجه به فواصل رسم می شده است .تعیین موقعیت در روی زمین و فراهم آوردن هر گونه نقشه در جهان باستان نیز نیاز به در دست داشتن ابزارها و بهره وری ا ز قواعدی داشته است .مصریان روشهایی برای اندازه گیری ارتفاع بین دو نقطه و تعیین فاصله افقی آندو داشتهاند طناب، ترازو گونیا از ابزارهای نخستین نقشه برداری بودهاند و کم کم تراز و خط کش و پرگار به آن افزوده گشت.
دانشمندان ایرانی به کمک استرلاب عرض جغرافیایی و با استفاده از ساعت آبی طول جغرافیایی را در هر نقطه از مرز اندازه گیری میکردند. ابوریحان بیرونی دانشمند بزرگ ایرانی در زمینههای گوناگون اندازه گیری نجومی ،و فواصل بین شهرها ،مطالعات بسیار ارزندهای انجام داده است نقشه برداران قدیم برای تعیین امتداد، فاصله و زاویه وسایلی ساخته بودند که نخستین آنها ریسمان بود و همچنین برای تعیین تراز افقی تراز هایی ساخته بودند و این تراز در طول تاریخ فرمهای گوناگونی به خود گرفته است. کهنترین آن تراز آبی بوده است که نوع تکامل یافته تر آن همان شیلنگ تراز است که بناهای امروزی از آن استفاده میکنند.
Abstract
Several multiobjective optimization methods (MOB) are discussed. Two methods are
modified and applied to portfolio management problem. A one parameter relation is
derived for efficient portfolios. The second method gives ‘‘several’’ efficient portfolios.
Keywords: Multiobjective optimization; Keeny–Raiffa and compromise methods; Portfolio
management
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:140
فهرست:
تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون
تبلیغات (Advertising)
تبلیغات بازرگانی، مخالفان و موافقان زیادی دارد. اما به هر حال واقعیتی است که خود را بر همه ما تحلیل کرده و آثار عمیق آن بر عرصه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی، به معماران زندگی جمعی اجازه نادیده گرفتن آن رانمیدهد؛ به ویژه آنکه تبلیغات بازرگانی به یکی از اصلی ترین منابع مالی رسانه ها تبدیل شده و رقابت آنها را در جذب و انتشار پیام های تجاری برانگیخته است. هنگامی که پیدایش رسانه های نوین نظیر ماهواره و اینترنت و پخش فرامرزی و بدون مانع آنان را هم در نظر بگیریم، انگیزه و دلایل نهضت قانونمند کردن تبلیغات بازرگانی صدچندان می شود.
از این رو،مدیران و طراحان زندگی مسالمت آمیز جمعی در سراسر جهان حرکتی پرشتاب را به سمت تدوین قوانین تبلیغات بازرگانی آغاز کرده اند. امروز شاهد آن هستیم که افزون بر قوانین ملی،تلاش های منطقه ای و جهانی برای پی ریزی نظام مطلوب برای این رشته خاص از علوم ارتباطات صورت می گیرد. بااین حال کشور ما هنوز هم فاقد قانون تبلیغات بازرگانی است و آثار نامقبول این خلا قانونی چنان آشکار گشته است که دیگر کسی منکر ضرورت و فوریت جبران آن نیست.
در این راه استفاده از دانش و تجربه دیگران خردمندانه و لازم است، اما بدون تردید بومی سازی آن و انتخاب الگوی مناسبی که با مبانی حقوقی و دینی ما نیز مغایر نباشد،نیازمند «بررسی تطبیقی اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی درجهان معاصر،ایران و اسلام» است؛ البته با «یک رویکرد حقوقی».