تحقیق در مورد تجارت الکترونیک

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:10

فهرست مطالب :
مقدمه                                                 1
تعریف تجارت الکترونیک                                     2
حجم مبادلات الکترونیکی و سرعت گسترش آن                             2
گریز ناپذیر بودن تجارت الکترونیک                                 4
تجربه های کشورها در زمینه سیاست تجارت الکترونیک                         5
    1-ایالات متحده آمریکا                                     5
    2-اتحادیه اروپایی                                     7
    3-کشورهای آسه آن                                      8
    4-نگاهی به اقدامات امیر نشین دبی                             9
توجیه اقتصادی راه اندازه تجارت الکترونیکی در کشور                         13
    1-منافع                                         13
    2-هزینه ها                                         14
موانع و چالشها                                             15
رویکرد دولت ایران                                         16
سیاست تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران                         17
ویرایش ششم سیاست تجارت الکترونیک ایران                             21
جدول شماره (1)                                             27
جدول شماره (2)                                         28
جدول شماره (3)                                         29
جدول شماره (4)                                         30
نقش تجارت الکترونیک در محیط های تجاری                             31
واکنشهای حیاتی شرکتها نسبت به تغییرات سریع دنیای تجارت                     32
فشارهای تجاری                                                            32    

واکنشهای شرکتها                                                         33

مهندسی مجدد فرآیندهای تجاری                                 35
یکپارچگیهای تجاری                                                      35
راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی در ایران           37
الکترونیک علیه سنت                                                  40
مفهوم تجارت الکترونیک                                              41
ارزش مبادلات الکترونیک                                            42
تجارت الکترونیکی در ایران                                         44
مصوبه مجلس                                                               45
سما                                                                               47
نکات مهم در زمینه تجارت الکترونیک                           48
تجارت الکترونیکی باز                                                   50
واژگان تجارت الکترونیک                                             51
پیوست                                                                         55
معماری تجارت الکترونیک قسمت اول                             1
معماری تجارت الکترونیک قسمت دوم                           2
معماری تجارت الکترونیک قسمت سوم                           6
معماری تجارت الکترونیک قسمت چهارم                         8

 


(Consumer to Consumer ) C2C

محاورات و  مبادلات الکترونیکی بین مصرف کنندگان که جهت برقراری ارتباط بکار  می رود مثلاً فروش اجناس دست دوم معمولاً جهت انجام تجارت بکار می رود .

banking – E

بانکداری الکترونیکی ، زمانیکه کلیه تراکنشهای اولیه بانکداری از طریق شبکه های الکترونیکی انجام می  گیرد بانکداری الکترونیکی گویند .

E - business

در این حالت کلیه اقدامات تجاری از طریق رسانه های الکترونیکی مانند اینترنت ، شبکه های مختلف کامپیوتری انجام می پذیرد .

Brick and Mortar

این اصطلاح یک شرکت سنتی را توصیف می کند که هیچ کانال وبی برای ارائه محصولات و خدمات خود ندارد .

(Administretion to Businss) A2B

تبادلات الکترونیکی بین بازرگانان و مسئولین ادارات و برقراری ارتباط مالیاتی و یا فرم هایی برای انجام اموری مانند مسائل درخواست های تجاری .

(Administretion to Consumer) A2C

تبادلات الکترونیکی بین مشتریان و مسئولین ادارات و برقراری ارتباط مالیاتی ، و یا دریافت مجوزها برای انجام اموری مانند عمرانی و بهداشتی .



خرید و دانلود تحقیق در مورد تجارت الکترونیک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.