مقاله در مورد شبکه های ون ( ون ها )

مقاله در مورد شبکه های ون  ( ون ها )

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:23

 

  

 فهرست مطالب

 

 

 

“ ون ها ” در مقابل “ دات کام ” ها - شبکه های دارای ارزش افزوده

 

چرا کالاهای غیر مستقیم ؟

 

حرکت های جسورانه BOLD STROKE

 

Harbinger

 

با وجود هیجان ساخت و اکتشاف کمپانیهای دات کام ، شرکتهای تجاری چندی که در حال اثبات یک خط مشی در عرصة  تجارت الکترونیک  می باشند فاقد تاج یا تلالو دات کام می‌باشند .

 

بسیاری از اینها موسوم به شبکه های با ارزش افزوده (VAN) می باشند  که خدمات تبادل اطلاعات الکترونیک (EDI) ارائه می کنند .

 

اکنون ون ها در حال آماده شدن برای سوار شدن بر وسایل نقلیه شان و پرواز علامت اینترنت می باشند . بعضی از آنها نسبتاً کند هستند زیرا مشغول طراحی و ساخت مجدد کمپانیهایشان و توسعه محصولات جدید می باشند .  این کمپانیها برای چندین سال با ادغام کردن فرایندهای تجاری مشتریان به پیشرفت گسترده خود می پرداختند .  آنها دارای عرض و درجه  کارایی مستقر شدن می باشند که در شبکه های دات کام بطور استوار یافت نمی شوند که ابتدا برای وِب دندان تیز کرده بودند و سپس نیاز به یکپارچه‌سازی با شرکتهای قانونی را احساس کردند با نفوذ بیشتر و عمیق تر تجارت الکترونیکی  به داخل شرکت های داخلی ، شرکت های دیگر از قبیل VAN ها این فرصت را پیدا کردند تا در درخشش نورانی دات کام حمام آفتاب بگیرند . اما خیلی زود است که بگوییم آیا درک عمومی موافق با این شرکتها می باشد که در این بازار بزرگ بوسیله ی گروههای دات کام رایج به جمع آوری سرمایه می پردازند .

 

اگرچه اکثر دات کام های نخستین ستارة باقی ماندن در فضای  تجارت - مصرف کننده بودند . بازار بزرگتر شامل تجارتِ  عرصه ی تجارت است  که در عرصة بدست آمده مخصوصاً  برای مال التجاره غیر مستقیم دات کام هایی مانند
Commerce one, Arabic شروع می کنند به استفاده از کمپانیهای با میراث VAN همانند Harbinger , Stering Commer ce .

 

یک پرسش این است که آیا شرکت های ظهور کننده از میراث VAN می توانند صدای جلزوولز استیک‌شان را در بیاورند و از استیک شان در جامعه ی تجاری محافظت کنند . بعلاوه اینکه می دانند که معامله  به محض ورورد به عرصه قبل از ورود تازه واردین یک تفکر جمعی در آنجاست .

 

این مهم است که بخاطر داشته باشیم که تمام این شرکتها بر روی عرصة کالاهای غیر مستقیم تمرکز دارند . قصد آنها هم ساخت گذرگاه  تجاری است یا  هاب ها در محدودة Stering Commerce برای عرضه  زیر ساختار و هم ابزارهایی برای هاب ها یا گذرگاههای تجاری .

 

طراحی هاب مدل تجارت به تجارت که قابلیت در جه بندی بالایی دارد یک هدف دارد که پینشهاد یک خرید فوری برای چندین خریدار و فروشنده می باشد .

 



خرید و دانلود مقاله در مورد شبکه های ون  ( ون ها )


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.