پایان نامه کارشناسی ارشد عمران الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران

این محصول در قالب  پی دی اف و 147 صفحه می باشد.

 

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-برنامه ریزی حمل و نقل طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

چکیده:
نگهداری و تعمیر خطوط ریلی یکی از مهمترین و پرهزینهترین بخشهای صنعت حمل و نقل ریلی میباشد. برای برنامهریزی و سازماندهی نگهداری و تعمیر خطوط نیاز به ایجاد یک سامانه مدیریت نگهداری خط میباشد. یکی از اساسیترین بخشهای سامانه مدیریت نگهداری خط بخش ارزیابی شرایط روسازی است. شرایط روسازی خطوط راهآهن از نظر پارامترهای نگهداری، امری کیفی است که برای تصمیمگیری در مورد عملیات نگهداری و تعمیر، تخصیص بودجه و پیشبینی شرایط آینده خط در یک سامانه مدیریتی، این مسئله میباید به صورت یک پارامتر کمی درآید. در این راستا از شاخص وضعیت اجزای خط(سازه ای) و شاخص وضعیت هندسی خط استفاده میشود. در این رساله الگوریتم ساخت شاخص کیفیت روسازی برای استفاده در سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران تبیین شده است. برای رسیدن به این هدف ابتدا بررسی گذرا بر روی انواع خرابیهای روسازی داشته و با بررسی سامانه های مدیریت تعمیر و نگهداری در عرصه جهانی و نقد آنها، به ارائه شاخص پیشنهادی مناسب برای ارزیابی سازه ای خط با کمک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) پرداخته و در نهایت شاخص کیفیت روسازی خط برای خطوط راه آهن ایران پیشنهاد گردیده است.

 

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات
1-1 - اهداف حوزه تحقیق 15
1- - پیشینه تحقیق 15 2
1- -روش انجام کار و تحقیق 3
فصل دوم: بررسی انواع خرابیهای خطوط
15
17
2-1 - مقدمه 18
-2-2 خرابیهای اجزا و مصالح روسازی خطوط 18
2- -خرابیهای مربوط به ریل 18 2-1
-2-2-2 خرابیهای مربوط به سیستم پابند 26
2- - خرابیهای مربوط به تراورس 28 2- 3
-2-2-4 خرابیهای مربوط به بالاست 30
-2-2-5 خرابیهای مربوط به جوشکاری ریلها 33
-2-3 خرابیهای هندسی خط 40
-2-3-1 انواع خرابیهای هندسی خط 41
2- -روشهای ثبت خرابی خط 42 3-2
فصل سوم: بررسی سامانه مدیریت نگهداری خطوط در عرصه جهانی 43
3-1 -مقدمه 44
3- - سامانه مدیریت نگهداری خطوط ریلی 44 2
44 RAILER 3- -سامانه 2-1
52 TRACS 3- - سامانه 2- 2
55 ECOTRACK 3- - سامانه 2- 3
56 Trams 3- - سامانه 2- 3
58 DTM 3- - سامانه 2- 5
3-3 -نقد و بررسی سامانه های مدیریت نگهداری موجود در عرصه بین المللی 62
فصل چهارم: بررسی اهم شاخصهای بکار رفته در عرصه جهانی و ارائه شاخصهای مناسب
برای سامانه مدیریت نگهداری ایران
70
4-1 -مقدمه 71
4- -شاخص موجود در عرصه جهانی 71 2
4- - شاخص سازه ای خط 71 2-1
شماره صفحه
6
4- - شاخصهای هندسه ای خط 82 2-2
4-3 -شاخص پیشنهادی برای خطوط ریلی ایران 84
4- - وضعیت خطوط ریلی ایران 84 3-1
4- - شاخص مناسب برای خطوط ریلی ایران 94 3-2
فصل پنجم: نتیجه گیری 112
پیوست الف ( کروکی نواحی راه آهن) 115
پیوست ب (شناسنامه روسازی خطوط ریلی به تفکیک نواحی راه آهن) 129
منابع و ماخذ
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع لایتن
چکیده انگلیسی



خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد عمران الگوریتم ساخت سیستم مدیریت نگهداری خطوط ریلی ایران


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.