مقاله سیستم حقوق و دستمزد کارمندان

مقاله سیستم حقوق و دستمزد کارمندان

 

فناوری net که توسط شرکت میکروسافت عرضه شد ، از زبان های برنامه سازی متعددی از جمله ویژوال بیسیک نت پشتیبانی می کند . این زبان ها کاملا شی ء گرا هستند ، تحولی در برنامه نویسی محسوب می شوند .

 

ویژوال بیسیک نت ، یک زبان بسیار ساده و کار امد است که افراد زیادی در سراسر دنیا از ان بهره می گیرند .

 

یکی از ویژگی های مفید این زبان این است که بدون هیچ کم و کاستی ، در برنامه نویسی در محیط وب به کار گرفته می شود . عیب نسخه ویژوال بیسیک این بود که به طور کامل دروب به کار
نمی رفت . بلکه نسخه VBS Cript ان برای برنامه نویسی در اینترنت استفاده می شده است . بنابراین یادگیری ویژوال بسیک نت ، یک تیربا دو نشان است . برنامه نویسی کاربردی در خارج از محیط وب و برنامه نویسی کاربردی در محیط وب . به این ترتیب اموزش زبان ویژوال بیسیک نت، ارزشمند است .

 

بیسیک زبانی است که دوران تحول زیادی را پشت سر گذاشته است . اولین نسخه از زبان بیسیک طوری بود که برنامه نویسی در ان دشواری خاصی داشت . امروزه جدیدیترین نسخه بیسیک به نام ویژوال بیسیک نت سر و کار داریم .

 

این زبان در محیط ویندوز قدرت فوق العاده ای دارد ، به طوری که از سبک برنامه نویسی شی ء گرا پیروی می کند . تولید برنامه ها در این زبان بسیار ساده است چرا که بخش زیادی از برنامه را کامپایلرزبان تولید می کند . قبل از پرداختن به جزئیات زبان ، نگاهی به سبک های برنامه نویسی خواهیم داشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 29صفحه  آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید



خرید و دانلود مقاله سیستم حقوق و دستمزد کارمندان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.