پروژه کارآفرینی تولید قالب های صنعتی

پروژه کارآفرینی تولید قالب های صنعتی

دانلود پروژه کارآفرینی تولید قالب های صنعتی

این فایل در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 قالب: Word تعداد صفحات: 53توضیحات:

خلاصه طرح

در این طرح به بررسی قالب های صنعتی با ظرفیت 40 دست در سال پرداخته شده است، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است، این طرح شامل چهار فصل میباشد، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه، تاریخچه، مجوز های قانونی مورد نیاز، وضعیت بازار، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است، بازدید از واحد کاری مشابه، نیروی انسانی، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است (طرح توجیهی یا BP)، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز، میزان سرمایه گذاری، مواد اولیه مورد نیاز، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد.



خرید و دانلود پروژه کارآفرینی تولید قالب های صنعتی


تحقیق در مورد تبلیغات در زمان رکود اقتصادی

تحقیق در مورد تبلیغات در زمان رکود اقتصادی

لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه*

 

فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه :12

 

فهرست مطالب:

 

تبلیغات در زمان رکود اقتصادی

نگرانی و تشویش بالا

تهدید مار‌ک‌های خصوصی

با مصرف‌کنندگان در ارتباط باشید

۱۰ کلمه که باید در آگهی های سال جاری خود از آنها بپرهیزید.

منابع:

 

تبلیغات در زمان رکود اقتصادی

شرکت‌کنندگان در کنفرانس بازاریابی وارتون با عنوان «ارتباط با مشتریان در حال رشد» گرد هم آمده بودند تا در مورد استراتژی برند بحث و مذاکره کنند. آنها معتقد بودند بازاریابان و فعالان عرصه تبلیغات در همه زمان‌ها به ویژه در زمان تغییر اوضاع اقتصادی باید نوآور باشند.

اقتصادی که روند نزولی دارد چه تأثیری روی رفتار مصرف‌کننده می‌گذارد؟ کاملا واضح است، باعث می‌شود مردم اشتیاق کمتری نسبت به خرج کردن داشته باشند. به گفته جانل جیمز نایب رییس بازاریابی جهانی در آژانس تبلیغاتی لئوبرنت، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که 80 تا 90 درصد مردم در زمان خرید تمایل به معاوضه یا خرید با قیمت پایین‌تر دارند. به علاوه، کریس کواِنه مدیرعامل سازمان تبلیغاتی روزتا اظهار کرد امکان اینکه بسیاری از این مشتریان به حالت قبل از رکود برگردند بسیار کم است.

اما این عقب‌نشینی‌های مصرف‌کننده، بعضی از فعالیت‌های جذابی را راکد می‌کند که بازاریابان می‌توانستند از آن سود ببرند. جیمز بیان داشت «مردم علاوه بر ارزیابی برندها و اینکه آیا تصمیم به معاوضه یا خرید با قیمت پایین‌تر دارند، نحوه گذراندن اوقات خود را نیز تغییر داده‌اند.» یعنی کمتر بیرون می‌روند و بیشتر بر روی خانه و خانواده متمرکز می‌شوند. والمارت شرکتی است که به این روند در پیغام‌رسانی‌اش توجه نشان داد. تبلیغات این شرکت فراتر از جلب مشتری با قیمت‌های پایین است و به جای آن، به دنبال نشان دادن این موضوع است که این پس‌اندازها چقدر می‌تواند در زندگی مشتریان تاثیرگذار باشد. جیمز خاطرنشان ساخت در زمان وارونگی اقتصادی این عامل بسیار مهمی‌ است، زیرا رکود اقتصادی باعث «خدشه‌دار شدن اعتماد» بین شهروندان و شرکت‌ها شده است.

اریک اسمیت، مدیر بازاریابی محصولات فیلیپس می‌گوید «مصرف‌کنندگان یا با قیمت کمتر خرید می‌کنند یا اقدام به خریدهایی همراه با جایزه می‌کنند.» به عبارت دیگر، محصولات متوسط بسیار بیشتر از محصولات عالی و درجه یک صدمه دیده‌اند، زیرا محصولات با کیفیت و گران قیمت را مصرف‌کنندگان ثروتمند می‌خرند یا افرادی که نیاز به آن کالا دارند. اما از آنجایی که مشتریان طبقه متوسط بیشتر برندهای مربوط به کالاهای معیشتی را می‌خرند، روند کلی نشان می‌دهد که نسبت به آنچه که در گذشته دیده‌ایم، مساله قیمت دارد برای آنها از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

حتی این روند در مورد گروه‌های کالاهایی که زمانی در چرخه اقتصادی ایمن بودند نیز صادق است. داگلاس براند، مدیر ارشد برند که در شرکت Campbell Soup بر محصولاتی مانند قوطی کنسرو سوپ نظارت می‌کند، اظهار کرد «صحبت‌های زیادی بود مبنی بر اینکه ما تنها کسب‌و‌کاری هستیم که در برابر رکود مقاوم هستیم. من فکر می‌کنم که ما اکنون متوجه شده‌ایم که هیچ چیز در برابر رکود مقاوم نیست.» تمایل مصرف‌کنندگان به انجام محاسبه ذهنی ارزش (ارزش کیفی تقسیم بر قیمت) باعث شده است از خریدهای عمده مانند ماشین و یخچال به خریدهای جزئی مثل قوطی کنسرو سوپ روی آورند. «این برای ما بازاریابان یک چالش محسوب می‌شود و باید نهایت سعی خود را بکنیم.»



خرید و دانلود تحقیق در مورد تبلیغات در زمان رکود اقتصادی


شبیه سازی برای کنترل افت برای DG در یک میکرو گرید براساس حلقه کنترلی سه مرحله ای

شبیه سازی برای کنترل افت برای DG در یک میکرو گرید براساس حلقه کنترلی سه مرحله ای

فایل شبیه سازی برای کنترل افت برای DG در یک میکرو گرید براساس حلقه کنترلی سه مرحله ای می باشد. شکل کنار نمای سیمولیک انجام گرفته شده را نشان می دهد. که در کنترل سه حلقه ای شامل موارد زیر می باشد:

1- کنترل توان اکتیو و راکتیو

2- کنترل حلق توان

3- کنترل U_I

گره های به کار گرفته شده در سیستم کنترلی می توانند به صورت V/f یا  PQ استفاده شوند. این شبیه سازی براساس 



خرید و دانلود شبیه سازی برای کنترل افت برای DG در یک میکرو گرید براساس حلقه کنترلی سه مرحله ای


فایل فلش ET-Q8-V1.7h و همچنین برد ET-Q8-V1.6

فایل فلش ET-Q8-V1.7h و همچنین برد ET-Q8-V1.6

فایل فلش ET-Q8-V1.7h و همچنین برد ET-Q8-V1.6

فایل فلش سالم و صد در صد تست شده تبلت چینی با مشخصه برد

 ET-Q8-V1.7h  

  و    همچنین برد

دریافت فایل

خرید و دانلود فایل فلش ET-Q8-V1.7h و همچنین برد ET-Q8-V1.6