مقاله درباره ی آموزش

مقاله درباره ی آموزش

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:28

 

  

 فهرست مطالب

مقدمه

آمـوزش

آموزش هشتگانه

استانـدارد آمـوزشـی

مهارتهای فنی ومفهومی وانسانی

استراتـژی و راهبردهـا

روش چیست؟

واژه روش در نوشته های ادبی, تاریخی, اداری و آموزشی در برگیرنده مفاهیم و معانی زیر است

قلمـرو شناخت -دانش

فرآینـد یادگیـری دانش

قلمـرو مهـارت - توانش

فرآینـد یادگیـری مهـارت

قلمـرو نگرش -بینش

فرآینـد یادگیـری تغییر نگـرش

توانایی های مورد نیاز در استفـاده از روش هـای کاربـردی

برقراری ارتباط روش های کاربردی با هدف های آموزشی

نمایش برقراری ارتباط روش های آموزشی با مهارتهای شغلی

نتیجـه گیـری

 

 

مقدمه

گامـی نـو:

مااصرار نداریم که شیوه آموزشی جدید ارائه نماییم بلکه شیوه های کلاسیک را اصلاح و بهبود بخشیم. عوض کردن هر سیستم فرق نمی کند آموزشی - مالی- اداری000 هزینه های زیادی مصرف می کند مثل تعدیل نیروی انسانی، هزینه های اداری ـ آموزشی و امکانات جدید و …
ولی اصلاح و بهبود هزینه کمی می برد، بهره وری را افزایش می دهد و ما از حداقل امکانات می توانیم حداکثر استفاده را ببریم.
ما نباید از شیوه های غربی و شرقی به طور مطلق استفاده نماییم بلکه شیوه های تجربه شده مثل ژاپن را به سبک ملی و ایرانی تغییر و تطبیق دهیم و از آن بهره مند شویم.
ما سعی داریم با تلفیق شیوه های آموزشی موجود و بکار بردن مهارتهای زیر:
- مدیریت
- زندگی
- مشاهده
- مشارکت
- محیط
- ارتباط

بعد از هر دوره آموزش کسانی را تربیت کرده باشیم که توانایی کار عملی همراه با مهارتهای نفوذ و ارتباط را به آسانی بکار ببرند.
وظیفه ما نشان دادن راه نو و هدفمند می باشد که بارها بدون برنامه و به تنهایی طی کرده و آن را رها کرده ایم.
ما در این راه نقاط ضعف و قوت را نشان می دهیم و هر شخص با توجه به آموخته های خود باید راه را ادامه دهد تا به نتیجه مطلوب برسیم.



خرید و دانلود مقاله درباره ی آموزش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.