لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 18
فهرست مطالب:
ارزش تکنیک های چند متغیره در تحلیل اطلاعات:
تجزیه جند متغیره چیست؟
شیوه های وابسته یا بر همبستگی؟
خلاصه شیوه های جند متغیره گزینش شده:
تکنیک های بر همبستگی
تحلیل فاکتور
کاربردهای تحلیل فاکتور در تحقیق بازاریابی
تبلیغات بازرگانی
ارزشیابی کردن
محصول
توزیع
تحلیل فاکتور
استفاده از تحلیل فاکتوری با رگرسیون چندگانه
تحلیل خوشه ای
شیوه های آماری در تحلیل خوشه ای
کاربردهای تحلیل خوشه ای در تحقیق بازاریابی
انجام پژوهش ها درباره محصولات جدید
کاربردهای تحلیل مبین در تحقیق بازاریابی
انجام پژوهش در رابطه با محصول
ترکیب تحلیل مبین با تحلیل خوشه ای
کاربردهای تحلیل همبسته در تحقیق بازاریابی
توسه محصولات جدید
در سال های اخیر شاهد پیشرفت های قابل توجهی در سخت افزار کامپوتر بوده ایم.ظرفیت سرعت و ذخیره pcs هر هجده ماه دو برابر می شود و این در حالی است که هزینه آن کاهش می یابد.
بسته های نرم افزاری آماری با ویندوزهای کاربر نقش مهمی را در عصرclik-and-point ایفا می کنند.سالیان متوالی داده ها حاصل بررسی های گوناگون بودند امروزه در انبار داده ها انبوهی از اطلاعات ذخیره شده است به گونه ای که می توان اطلاعات ارزشمندی راجع به مشتریان و کارکنان کسب نمود.تعدادی از این اطلاعات را می توان به وسیله روش های آماری ساده تجزیه و تحلیل نمود.اما در اکثر مواقع نیازمند تکنیک های پیچیده تری هستیم.امروزه اکثر محققان علاقمند به استفاده از بیش از متغیر ه هستند و بنابراین وجود تکنیک های چند متغیره آماری ضروری میباشد.
علاوه براین، تصمیم گیر ندگان تجاری و مصرف کنندگان به منظور اتحاذ تصمیم و انتخاب تمایل دارند از اطلاعات زیادی استفاده کنند.در نتیجه تاثیرات بالقوه بر رفتار مصرف کننده و واکنش های تجاری فراوان می باشد. تکنیک های چند متغیره ناشی از نیاز تجار به توجه نمودن به برخی پیچیدگی ها است.