فرمت فایل : power point (قابل ویرایش) تعداد اسلاید : 279 اسلاید
اهداف درس :
pاندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش (آشنایی با مدلهای کمی و کیفیpاهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی pبرنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمهpتحقیقات بازاریابیpسیستمهای بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی مقدمه :pبازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخصهای مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می باشد. چرا که جوامع امروزی بیش از هر زمان دیگری از یک طرف با نیازها و بالاخص خواسته های روز افزون انسانها و از طرف دیگر با کمبود منابع مواجه بوده و مدیران باید با منابع محدود موجود جوابگوی خواسته های نامحدود افراد باشند.pبازاریابی دارای مفهوم خیلی گسترده بوده و همان طوری که پیتر دراکر بیان می کند از دیدگاه مشتریان, بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهای یک سازمان است. بنابراین به جاست که به جای واژه بازاریابی از عبارت مدیریت بازار که دربرگیرنده کلیه فعالیتهای فوق است, استفاده گردد.ادامه...