دانلود مقاله استفاده از قابلیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری

عنوان مقاله: استفاده از قابلیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری

توضیحاتی در مورد مقاله:

در طول بیست سال گذشته، اهمیت نقش مشتری در مدیریت شرکت رو به افزایش بوده است. قابلیت های سازمانی شرکت، چه با گرایش داخلی یا با گرایش خارجی، برای افزایش ارزش آفرینی برای مشتری حیاتی است و تمرکز این مقاله برای بازارگرایی، مدیریت دانش، و در مدیریت ارتباط با مشتری است. همچنین، شناسایی ترکیب های احتمالی این قابلیت های سازمانی و پیشنهاد و تحلیل ترتیبی که اعتلای ارزش آفرینی برای مشتری را تسهیل می کند از اهداف این مطالعه است. 

برای دریافت کل مقاله مراحل خرید مقاله را تکمیل نمایید.



خرید و دانلود دانلود مقاله استفاده از قابلیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.