Alignment between Competitive strategy and cost management
مطالعه ای بر روی شرکت های تولیدی کوچک
ماریلیو الوز دی ملو
رودریگو لئونه
چکیده
این مقاله با استفاده از بررسی توصیفی و داشتن رویکرد کمیت گرایانه نسبت به شرکت های کوچک صنعتی شهر موسورو، ریو گرانده شمالی برزیل، هم ترازی بین استراتژی های رقابتی و مدیریت هزینه تولید شرکت های کوچک صنعتی به منظور کسب مزیت رقابتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. نتایج به دست آمده نشان می دهند که اصولا برای شرکت های کوچک صنعتی که در وضعیت گیر کردن-در-وسط قرار دارند و اولویت ترکیبی استراتژیک آنها عبارت است از تمایز محصول و کاهش هزینه ها، ادغام استراتژی های رقابتی و مدیریت