بهینه سازی بدنه آیروشیپ با استفاده از محاسبات لایه مرزی در نزدیکی سطح و محاسبات لایه مرزی آرام و درهم و ناحیه گذرا -فایل ورد

بهینه سازی بدنه آیروشیپ با استفاده از محاسبات لایه مرزی در نزدیکی سطح  و محاسبات لایه مرزی آرام و درهم و ناحیه گذرا -فایل ورد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بررسی و محاسبه ضریب درگ با استفاده از محاسبات لایه مرزی در نزدیکی سطح بدنه آیروشیپ و محاسبات لایه مرزی آرام و درهم و همچنین ناحیه گذرا

112 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش

 

بهترین سایت خرید فایل آماده

 

 

1-1-1 مدل آیرودینامیکی

جریان اطراف بدنه ایرشیپ با زاویه حمله صفر را به کمک روش سوپر پوزیشن[1] بر روی یک سری توزیع چشمه و چاه که روی محور بدنه و بصورت المانهایی بطول   و با توزیع شدتی  که توسط یک پاره خط مستقیم و روی المان قرار دارد تخمین می‌زنیم.

تابع جریان این المان در نقطه i  به شکل زیر است:

(1-1)                                                                                      

)1-2)                                                         

پروفیل بدنه از طریق مساوی قرار دادن تابع جریان برابر با صفر وحل آن برایدر تعداد مشخصی از نقاط با فاصله مساوی مثلا" برای 20 المان بدست می‌آید شکل (1-2).

 

 

شکل 1-2 مدل آیرودینامیکی

 

خط محوری چشمه و چاه به 20 المان با طول مساوی و در نتیجه به 21 نقطه انتهایی تقسیم می‌شودکه هر المان توزیع شدت خطی دارد (شکل1-3).با مشخص کردن شدت‌ها در 21 نقطه انتهایی توزیع شدت در همه جا تعریف شده است. پروفیل بدنه بوسیله ی تغییر در مقدار شدت این 21 نقطه انتهایی تغییر می‌کند. ترکیبات جدیدی از این 21 شدت تولید می‌شود که در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد رضا حسن زاده ارائه شده است. ضریب درگ با استفاده از محاسبات لایه مرزی در نزدیک سطح بدنه بدست می‌آید که   محاسبات لایه مرزی آرام و درهم و همچنین ناحیه گذرا که در این تحقیق بررسی می‌شود بطور مفصل در قسمتهای بعدی شرح داده خواهد شد.

 این بدنه جدید به عنوان مبنا قرار می‌گیرد و می‌تواند در یک پروسه ی تکاملی بهینه سازی  شود تا به پروفیل با کمترین درگ دست یابیم.در چهل سال اخیر سیستم‌های حل مسأله ی بهینه سازی که بر اساس تکامل و وراثت بنا شده‌اند مورد توجه قرار گرفتند،استراتژی تکامل ریخنبرگ[2]]6 [یکی از این روش‌ها می‌باشد.روش قدرتمند دیگری که بر پایه تکنیک‌های هوش مصنوعی می‌باشد و قابل استفاده در فضا‌های عملکرد بزرگ و توابع چند بعدی و چند وضعیتی (دارای چندین می‌نیمم)و غیر خطی می‌باشد، روش الگوریتم ژنتیک[3] است.


[1]- Super Position

[2]- Rechenberg Evoloution Strategie

[3]- Genetic Algorithms

 

فهرست علائم

 

تعریف                                                                        علائم اصلی

ضریب درگ                                                                                         

ضریب اصطکاک سطحی                                                                            

قطر ماکزیمم بدنه (cm )                                                                                            

نیروی درگ                                                                                          

ضریب شکل                                                                                         

طول کلی بدنه(cm)                                                                                 

فشار                                                                                                   

عدد رینولدز بر اساس  طول کلی بدنه                                                             

شعاع ماکزیمم بدنه(cm)                                                                                       

شعاع محلی بدنه (cm)                                                                             

شعاع محلی بدون بعد بدنه                                                                          

عدد رینولدز بر اساس ضخامت مومنتوم                                                           

عدد رینولدز حجمی                                                                                            

سطح تصویر شده بدنه بر اساس شعاع ماکزیمم(cm2)                                                      

مولفه بردار سرعت در راستای x (cm/s)                                                                   

سرعت روی لبه لایه مرزی(cm/s)                                                                           

سرعت در نقطه سکون(cm/s)                                                                                

سرعت بدون بعد روی لبه لایه مرزی                                                              

سرعت بدون بعد در نقطه سکون                                                                              

سرعت جریان آزاد (cm/s)                                                                                   

مولفه بردار سرعت در راستایy (cm/s)                                                         

مولفه قائم سرعت روی لبه لایه مرزی(cm/s)                                                    

محور مختصات موازی سطح بدنه(cm)                                                                          

محور مختصات عمود برسطح بدنه(cm)                                                                         


 

تعریف                                                                علائم یونانی

ضخامت لایه مرزی(cm)                                                        

ضخامت جابجایی                                                                 

ضخامت مومنتوم                                                                  

چگالی                                                                              

تنش برشی روی دیواره                                                           

ویسکوزیته سینماتیکی()                                                


 

فهرست مطالب

عنوان                                                

فهرست علائم

فهرست جداول

فهرست اشکال

 

چکیده

 

فصل اول

مقدمه و مطالعات پیشین

1-1 مقدمه و مروری بر تحقیقات گذشته

1-1-1 مدل آیرودینامیکی

فصل دوم

معادلات حاکم و روش حل عددی

2-1 مقدمه

2-2 محاسبات لایه مرزی

2-2-1 محاسبات لایه مرزی آرام

   2-2-2 محاسبات ناحیه گذرا

   2-2-3 محاسبات لایه مرزی درهم

   2-2-4 روش محاسبه درگ

   2-2-5 معیار جدایش

 

فصل سوم

الگوریتم و برنامه به همراه ورودی و خروجی های برنامه

3-1 روند محاسبه درگ

               

3-2 الگوریتم محاسبات لایه مرزی آرام

3-3 الگوریتم محاسبات ناحیه گذرا

3-4 الگوریتم محاسبات لایه مرزی درهم و ضریب درگ

3-5 برنامه کامپیوتری به زبان فرترن

3-6 ورودی و خروجی های برنامه برای پروفیل های بدنه شماره 1 تا 7

3-6-1 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

3-6-2 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

3-6-3 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

3-6-4 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

3-6-5 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

3-6-6 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

3-6-7  ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

3-6-8 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

3-6-9  ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

3-6-10  خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

3-6-11 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 6

3-6-12 ورودی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 7

3-6-13 خروجی برنامه برای پروفیل بدنه شماره 6و7

 

فصل چهارم

ارائه نتایج و بحث و مقایسه

 4-1 مقدمه

4-2 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 1

4-3 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 2

4-4 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 3

4-5 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 4

4-6 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 5

4-7 نتایج و بحث برای پروفیل بدنه شماره 6و7

4-8 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 1

4-9 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 2

4-10 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 3

4-11 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 4

4-12 نمودارهای مربوط به پروفیل بدنه شماره 5

4-13 مقایسه ضریب درگ

فصل پنجم

نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 نتیجه گیری

5-2 پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

 

فهرست مراجع

 

پیوست"الف"

واژه نامه000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000


فهرست جداول

عنوان  صفحه

جدول 3-1 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

جدول 3-2 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 1

جدول 3-3 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

جدول 3-4 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 2

جدول 3-5 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

جدول 3-6 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 3

جدول 3-7 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

جدول 3-8 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 4

جدول 3-9 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

جدول 3-10 خروجی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 5

جدول 3-11 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 6

جدول 3-12 ورودی‌های برنامه برای پروفیل بدنه شماره 7

جدول 4-1 ضریب درگ برای پروفیل‌های بدنه یک تا پنج


 

فهرست اشکال

عنوان                                                                                   صفحه

شکل 1-1 پروفیلهای بدنه با کمترین درگ                                                                          

شکل 1-2 مدل آیرودینامیکی                                                                          

شکل 1-3 توزیع المانهای سینگولاریتی محوری و شدت در21 نقطه طول بدنه                   

شکل 3-1   پروفیل بدنه شماره 1                                                                                      

شکل 3-2   پروفیل بدنه شماره 2                                                                                      

شکل 3-3   پروفیل بدنه شماره 3                                                                                      

شکل 3-4   پروفیل بدنه شماره 4                                                                                      

شکل 3-5   پروفیل بدنه شماره 5                                                                                      

شکل 3-6   پروفیل بدنه شماره 6                                                                                      

شکل 3-7   پروفیل بدنه شماره 7                                                                                      

شکل4-1 منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم  برای پروفیل شماره 1       

شکل4-2 منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 1

شکل4-3 منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 1  

شکل4-4 منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 1   

شکل4-5 منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 1       

شکل4-6 منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره 1                                                                                                                                      

شکل4-7 منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم  برای پروفیل شماره 2       

شکل4-8 منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 2

شکل4-9 منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 2  

شکل4-10 منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 2 

شکل4-11 منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 2     

شکل4-12 منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره 2                                                                                                                                      

شکل4-13 منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم  برای پروفیل شماره 3     

شکل4-14 منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 3          

شکل4-15 منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 3

شکل4-16 منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 3 

شکل4-17 منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 3     

شکل4-18 منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره 3                                                                                                                                      

شکل4-19 منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم  برای پروفیل شماره 4     

شکل4-20 منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 4          

شکل4-21 منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 4

شکل4-22 منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 4 

شکل4-23 منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 4     

شکل4-24 منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره 4                                                                                                                                      

شکل4-25 منحنی تغییرات ضخامت ممنتوم بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم  برای پروفیل شماره 5     

شکل4-26 منحنی تغییرات ضریب شکل بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 5          

شکل4-27 منحنی تغییرات ضخامت جابجایی بدون بعد بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 5

شکل4-28 منحنی تغییرات ضخامت لایه مرزی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 5 

شکل4-29 منحنی تغییرات ضریب اصطکاک سطحی بر حسب طول ایرشیپ درناحیه درهم برای پروفیل شماره 5     

شکل4-30 منحنی تغییرات عدد رینولدز(که براساس ضخامت مومنتوم تعریف شده) بر حسب طول ایرشیپ برای پروفیل شماره 5

شکل 4-31 نتایج بدست آمده توسط لوتز و واگنر برای ضریب درگ به روش اپلر



خرید و دانلود بهینه سازی بدنه آیروشیپ با استفاده از محاسبات لایه مرزی در نزدیکی سطح  و محاسبات لایه مرزی آرام و درهم و ناحیه گذرا -فایل ورد


تحقیق RFID و کاربردهای آن

تحقیق   RFID و کاربردهای آن

این تحقیق بصورت Word و با موضوع RFIDوکاربردهای آن انجام گرفته است.تحقیق برای رشته مهندسی کامپیوتر و برق و الکترونیک مناسب است و در 17 صفحه می باشد. می توانید این تحقیق را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.

RFIDبه معنی ابزار تشخیص امواج رادیویی است. RFID دستگاه ­الکترونیکی کوچکی است که شامل یک تراشه کوچک و یک آنتن می­باشد. این تراشه قادر به حمل 2000 بایت اطلاعات یا کم­تر می­باشد. برای روشن­تر شدن مطلب می­توان گفت دستگاه RFID کاربردی شبیه بارکد و نوارهای مغناطیسی نصب شده روی credit card ها یا کارت­های ATM دارد. RFID برای هر شیء یک مشخصه واحد ایجاد می کند که از دیگر اشیا قابل شناسایی خواهد شد. و همین طور که از روی بارکد یا نوار مغناطیسی می­توان اطلاعات را خواند RFIDهم می­تواند خوانده شده واز آن طریق اطلاعات آن دریافت یا اصلاح شود.

فهرست مطالب

1. مقدمه. 1

2. تاریخچه RFID.. 1

3. اصول فن آوری RFID.. 2

1-3. نحوه انجام عملیات.. 3

2-3. انواع RFID از نظرمحدوده فرکانس.... 4

3-3. انواع Tag های RFID.. 4

4. مقایسه RFID با بارکدو مزایای عمده RFID.. 5

5. مشکلات و معایب RFID.. 7

6. کاربردهای RFID.. 8

1-6. مدیریت زنجیره تامین(SCM)8

2-6. سیستم کنترل موجودی.. 9

3-6. ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت... 10

4-6. پزشکی.. 11

5-6. کنترل و نگهداری موجودات زنده. 11

6-6. در محل های فروش Point-of-sale (POS)12

7-6. مدیریت منابع انسانی (HRM)12

8-6. کنترل مسافران.. 12

9-6. دریافت عوارض راه. 12

7. کاربردهای آینده RFID.. 13

1-7. ایجاد سیستمهای هوشمند خانگی.. 13

2-7. ایجاد سیستمهای اعلام خطر در اتومبیل.. 14

3-7. در مصارف پزشکی.. 14



خرید و دانلود تحقیق   RFID و کاربردهای آن


مقایسه تطبیقی گروه های موسیقی از قاجار تاکنون

مقایسه تطبیقی گروه های موسیقی از قاجار تاکنون

این مقاله با هدف نشان دادن تاثیر حوادث سیاسی و وقایع اجتماعی و بروز تفکرات و ایدئولوژی ها مختلف در آثار هنرمندان (که در این مقاله هنرمندان رشته موسیقی موردبحث است) و شیوه ارائه آثار آنها نوشته شده دوران مورد بحث از زمان قاجار تا زمان حاضر است که همانطور که می دانیم حوادث سیاسی فراوانی مانند انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی و ده‌ها تحول دیگر در این دوران جامعه ایران را در نوردیده که تاثیرات شگرف این حوادث در هنر موسیقی بر همگان روشن است . برخی از این تاثیرات مثبت بوده و باعث تعالی موسیقی ایران شده برخی دیگر این هنر را از مسیر اصلی خود منحرف کرده .

نوشتن در این زمینه برای خواننده ای که شناخت کافی از واژه های مورد استفاده در موسیقی ندارد کاریست غیرممکن بنابراین سعی شده تا در چند سطر پایین به طور مختصر واژه های مورد استفاده در این مقاله را تعریف کنیم تا با داشتن زبانی مشترک منظور خود را به طور رساتری به خواننده القا کنیم .

اولین واژه‌یی که تعریف آن ضروری است واژه مد است .

مد در موسیقی به معنی یک سری از صداهاست که با فاصله های معینی نسبت به هم و نسبت به اولین نت (تنیک) قرار دارند که مجموع آنها باعث بوجود آمدن نوع خاصی از موسیقی می شود که اگر نسبت این فاصله ها تغییر کند آنوقت نوع موسیقی نیر عوض خواهد شد .

برای مثال شور که یکی از مدهای مهم موسیقی ایران است نسبت فواصلش به این ترتیب است . نت اول تا دوم سه ربع پرده - نت دوم تا سوم سه ربع پرده - نت سوم تا نت چهارم یک پرده - نت چهارم تا نت پنجم یک پرده - نت پنجم تا نت ششم نیم‌پرده - نت ششم تا نت هفتم یک پرده و نت هفتم تا نت هشتم یک پرده هر مد از 8 نت تشکیل می‌شود که اگر با فواصل بالا نسبت به هم چیده شوند . نغمه حاصل آن چیزی است که ما به عنوان شور می شناسیم و می توان با تغییر این فواصل نسبت به هم به مقام ها و مدهای دیگر رسید .

دومین واژه ،‌ واژه موسیقی سنتی است . واژه موسیقی سنتی را معمولاً در مقابل موسیقی جهانی به کار می برند . یعنی یک نوع موسیقی که همه مردم جهان قادر به درک و فهم آن باشند موسیقی سنتی هر کشوری بر اساس حوادث تاریخی ، سیاسی ، اجتماعی و موقعیت جغرافیایی آن کشور بوجود می آید . مردم هر کشوری نسبت فاصله نت ها را طوری انتخاب می کنند که نوع خاصی از موسیقی متناسب با شرایط ذکر شده در بالا بوجود می‌آید . موسیقی کلاسیک اروپایی از دو مد ماژور و مینور تشکیل شده (البته مدهای دیگری در این موسیقی وجود دارد که امروزه مورد استفاده نیست) موسیقی سنتی ایران از 7 مد تشکیل شده است .

دستگاه : دستگاه به مجموع نغمه هایی که در یک مد ساخته می شود اطلاق می‌شود این نغمه ها بدین صورت ساخته می شوند که هر بار روی یکی از 8 نت گام تکیه می شود که به آن نت شاهد گفته می شود به ترتیب شاهد قرار دادن نت ها و نغمه های حاصل از آن را ردیف گویند و مجموعه ردیف یک دستگاه را تشکیل می‌دهد ....

 

این مقاله به صورت  ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 14 صفحه   آماده پرینت می باشد

چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد

مقالات را با ورژن  office2010  به بالا بازکنید .



خرید و دانلود مقایسه تطبیقی گروه های موسیقی از قاجار تاکنون


بررسی و مقایسه قاب های خمشی مختلط RCS با قاب های خمشی بتنی

بررسی و مقایسه قاب های خمشی مختلط RCS با قاب های خمشی بتنی

مقاله با عنوان: بررسی و مقایسه قاب های خمشی مختلط RCS با قاب های خمشی بتنی
نویسندگان: حسین رضائی ، بهروز کشته گر
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: سازه های بتنی
فرمت فایل: PDF و شامل 6 صفحه می باشد.

چکیده:
قاب مختلط RCS نوعی قاب خمشی است که در آن از ترکیب ستون‌های بتن مسلح (RC) و تیر فولادی (S) استفاده شده است. به بیان دیگر، قاب خمشی RCS قابی است که در آن تیر فولادی جایگزین تیر بتن مسلح گردیده است. موضوعی که به نظر جای بحث و تحقیق بیشتری دارد بررسی نقش و تاثیر تیر فولادی بر رفتار قاب RCS می‌باشد. بدین منظور، در تحقیق حاضر ابتدا تعدادی قاب خمشی RCS و تعدادی قاب خمشی بتن آرمه با ستون‌های مشابه مدلسازی شده و سپس مورد آنالیز پوش آور (PUSHOVER) قرار گرفته‌اند. در ادامه، به منظور بررسی تاثیر تیر فولادی روی ظرفیت جانبی قاب، منحنی‌های ظرفیت حاصل از آنالیز پوش آور استخراج و با یکدیگر مقایسه شده‌اند. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از تیر فولادی به جای تیر بتنی، به طور قابل ملاحظه‌ای ظرفیت جانبی قاب را افزایش می‌دهد و به طور کلی قاب‌های RCS دارای شکل پذیری کافی برای طراحی لرزه‌ای می‌باشند.


______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها:
با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


خرید و دانلود بررسی و مقایسه قاب های خمشی مختلط RCS با قاب های خمشی بتنی


فایل فلش تبلت ET_F900_V1.5 سری 140721پردازنده A23

فایل فلش تبلت ET_F900_V1.5 سری 140721پردازنده A23

فایل فلش نایاب تبلت 9 اینچ طرح سامسونگ با مشخصه برد ET_F900_V1.5  و پردازنده ALLWINNER A23. مثل همیشه اولین سایت ایرانی هستیم. جهت مشاهده عکس کامل برد این تبلت به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

 



خرید و دانلود فایل فلش تبلت ET_F900_V1.5 سری 140721پردازنده A23