پروژه کارآفرینی وطرح توجیهی شبکه پخش هنر عرضه کننده محصولات فرهنگی

پروژه کارآفرینی وطرح توجیهی شبکه پخش هنر عرضه کننده محصولات فرهنگی

دانلود پروژه کارآفرینی وطرح توجیهی شبکه پخش هنر عرضه کننده محصولات فرهنگی بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 10

این پروژه کار آفرینی هم در قالب درس کار آفرینی دانشجویان عزیز قابل ارائه میباشد و هم میتوان به عنوان طرح توجیهی برای دریافت وام های اشتغالزایی به سازمان مورد تقاضا ارائه نمود

تعریف و توصیف کسب و کار : 

در سنین مختلف نیازهای فرهنگی محسوس بوده و به دنبال کوتاهترین ، مناسبترین و بهترین راه برای دریافت محصولات مورد نیاز خود فرد باشند با توجه به کمبود زمان و نبودن مرجع کامل و مشخص یا عدم اطلاع افراد از چگونگی دستیابی به محصولات مورد نیاز وجود شبکه پخش منسجم و به روز کاملاً مشخص و ملموس می باشد . شبکه پخش هنر با توجه به نیازهای جامعه به نیازهای جامعه در طی سال و با توجه به مناسبتهای مختلف سعی می کند تا با تهیه و پخش محصولات فرهنگی و اقلام مکمل متناسب با گروههای سنی کودک و نوجوان ، میانسال ( زن و مرد ) و … در حد توان نیازهای جامعه را بر آورده سازد . محصولات یا خدمات :  کتاب فیلم ، VHS ,VDC وسایل کمک آموزشی ، کارت اینترنت و …. اجناس خام (نوار ویدئو ، کاست ، سی دی خام ، فیلم عکاسی و ….  محل :  نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات در مجاورت مکان تفریحی توریستی ( پارک  )  نمایشگاه در یک طبقه به طول 6 متر و عرض 8 متر مربع ، سالن اداری همراه با چهار اتاق 4×3 جهت مدیریت ، سرپرست فروش ، هماهنگ کننده ، حسابدار، مامور توزیع و ویزیت ، نگهبان ، انباردار ( انبار بصورت  مجازی در مجاورت فروشگاه و بصورت حقیقی در طبقه پایین حدود اً به اندازه فروشگاه           می باشد .)  مشخصات مجری و همکاران سمت    نام و نام خانوادگی    مدارک تحصیلی    تجارب کاری    نوع همکاری مدیر     جواد طیبی مقدم    کارشناس مدیریت بازرگانی    3 سال    تمام وقت سرپرست فروش     رضا شیخیان    کاردانی مدیریت بازرگانی    2 سال    تمام وقت هماهنگ کننده    علی بخارایی    کاردانی کامپیوتر    2  سال    تمام وقت حسابدار    سعید غفورنیا    کارشناس حسابداری    3 سال    تمام وقت انباردار    محمد صبوری    دیپلم حسابداری    2 سال    تمام وقت مامور ویزیت و توزیع    حمید ابراهیمی    دیپلم تجربی    1  سال    تمام وقت نگهبان    مهدی کریمی    دیپلم انسانی    1  سال    تمام وقت  برنامه زمانبندی اجرای طرح  اجرای طرح در طول سال و با توجه به ماههای شمسی و قمری و به ویژه مناسبتهای موجود هر ماه می باشد      ماههـــــــای سال مراحل اجرای کار     1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12 کمک درسی        ×    ×                    ×    ×            × آموزشی    ×                        ×                     تفریحی                  ×    ×    ×                    ×    × اجناس خام            ×    ×    ×    ×                ×    ×    ×  تحلیل استراتژی بازار استفاده از تحقیقات کتابخانه ای بهمراه تحقیقات میدانی مکمل در راستای استراتژی             بازار محور بجای محصول محور  شناسایی موارد مورد نیاز فرهنگی در سنین مختلف از جمله :  -    مسائل آموزشی : شامل آموزش مشاغل ، هنرهای دستی ، کمک درسی و …  -    به تفکیک سنین مختلف : کودک ، نوجوان ، جوان ، میان سال ، کهنسال   -    به تفکیک جنسیت : مرد ـ زن ـ دختر ـ پسر  -    اجناس خام مورد نیاز : کارت اینترنت ( سی دی خام   VHS , ،… ) -     نحوه کار : تولید محصولات یا تهیه آن از شرکتهای تولید کننده با حداقل قیمت    برای توزیع بین همکاران ( فروشندگان محصولات فرهنگی) یا مصرف کننده خانگی  روش بازاریابی :  شناسایی عوامل توزیع در سطح شهر و دادن تخفیف حجمی ، تعدادی و 5/3% تخفیف خرید نقدی . روش بازاریابی :  تقسیم شهر به شش محدوده 400 الی 500 هزار نفری با توجه به روزهای کاری در طول یک ماه توزیع در هر محدوده حدود 5 روز می باشد ( بصورت تلفنی ، مراجعه حضوری یا ارسال پیک) . نکته مهم :  محصولات در صورت تولید دارای سود حدوداً 50% و در صورت تهیه و پخش دارای سود حدود 25% می باشند و به ترتیب ذیل درجه بندی می شوند :  -    محصول A  :  اجناس تولید شده فرهنگی  -    محصول B : اجناس تهیه شده فرهنگی  -    محصول C :  اجناس خام تهیه شده  



خرید و دانلود پروژه کارآفرینی وطرح توجیهی شبکه پخش هنر عرضه کننده محصولات فرهنگی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.