تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 95 - 94 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی

تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 95 - 94 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی

دانلود تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 95 - 94 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی بافرمت pdf  تعدادصفحات 10

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی میزان توجه به مهارت های فرایندی در کتاب علوم تجربی دوره ابتدایی در سال 95 - 94 است. در پژوهش حاضر از روش توصیفی جهت مشخص نمودن مولفه های مهارت های فرایندی و از روش تحلیل محتوا برای بررسی برنامه درسی علوم تجربی استفاده شده است. جامعه آماری در بخش تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بوده که از این جامعه کتاب علوم پنجم به صورت هدفمند انتخاب شده است. نتایج به دست آمده بیانگر این است که کتاب در سه فرضیه که مورد تحلیل قرار گرفته 70 امتیاز را کسب کرده است



خرید و دانلود تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی 95 - 94 از نظر تاکید به مهارت های فرآیندی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.