دانلود اقدام پژوهی مدیر چگونه توانستم اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی را در علیرضا دانش آموز پایه دوم آموزشگاه ...... از بین ببرم بافرمت ورد وقابل ویرایش
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد
چکیده :
هر جامعه ای برای پیشرفت و رشد در ابعاد مختلف اجتماعی-اقتصادی و فرهنگی و ... نیاز به افرادی دارد که از نظر روانی و جسمانی سالم باشند. با توجه به اینکه نوجوانان امروز، صاحبان بلافصل آینده جامعه هستند، سلامتی و بیماری آنان در سلامتی و بیماری جامعه فردا و نسلهای آینده اثراتی قابل توجه خواهد داشت. بنابراین، لازم است به سلامت روانی-جسمانی این قشر عظیم بیشتر توجه شود و گامهایی اساسی در جهت پیشگیری و درمان بیماریها و اختلالات روانی و رفتاری آنان برداشته شود. در مجموع، تحقیقات معتبر انجام شده در جهان نشان داده اند که میزان اختلالات رفتاری در نوجوانان در مناطق مختلف متغیر بوده و معمولا بین 2 تا 12 درصد است که در غالب موارد بررسی شده، میزان شیوع این اختلالات در پسران بیشتر از دختران بوده است. علاوه بر آن نتایج بررسیهای انجام شده نشان می دهد که میزان شیوع این اختلالات در دانش آموزان متوسطه اول بیش از سایر پایه هاست. اینجانب عبدالرضا علی بخشی مدیر آموزشگاه نمونه دولتی عرفان در سال تحصیلی اخیر با دانش آموزی به نام علیرضا در آموزشگاه برخورد نمودم که از اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی رنج می برد بنا بر این در صدد برآمدم تا با مشاوره و بررسی های به عمل آمده این مشکل را در او برطرف سازم.
توصیف وضعیت موجود
اینجانب .......... مدیر آموزشگاه ............ متوسطه اول می باشم. این آموزشگاه واقع در ...... می باشم. این دبیرستان دارای 4 کلاس و 105 دانش آموز است. که عبارتند از : 2 کلاس هفتم مجموعا 55 نفر 2 کلاس سوم مجموعا 50 نفر . کلاس ها دارای امکاناتی از قبیل وایت برد ، شوفاژ، کولر آبی و پرده می باشند.یک آزمایشگاه و کارگاه مشترک و یک فروشگاه نیز در این آموزشگاه وجود دارد. در میان دانش آموزان این آموزشگاه دانش آموزی وجود داشت که با وجود هوش زیاد از اختلال لجبازی و خود نمایی برخوردار بود . علیرضا دانش آموز پایه دوم دوره اول متوسطه ، با سطح هوشی بالاتراز متوسط، که برخی از دروس و بعضی مباحث درسی برای او ساده و بی اهمیت جلوه می کند، بنابراین در کلاس درس بی نظم وکم توجه است، و اغلب مشغول صحبت کردن با اطرافیان، انجام کارهای نامربوط که موجب به هم خوردن نظم کلاس است، می باشد، علیرضا گرچه وضعیت درسی مطلوبی دارد و در امتحانات نمرات عالی بدست می آورد ولی بین دانش آموزان ( براساس اجرای گروه سنجی ) از مقبولیت زیادی برخوردار نیست و دبیران هم از رفتارهای غیر عادی او گلایه مند هستند. به گفته دبیران او همیشه روی بحث های مطرح شده اشکال می گیرد و سعی در جلب توجه دیگران از طریق مطرح کردن سئوالات نامربوط دارد، فعالیت های مرتبط با درس را به خوبی انجام نمیدهد و اغلب در مورد عدم ضرورت مباحث آن صحبت می کند، بسیاری از موارد در حین بحث سایر دانش آموزان وارد می شود و صحبت آنها را قطع می کند و در مخالفت با آنها اظهار نظر نموده و گاهی کلمات توهین آمیزی در برابر دانش آموزانی که نظرات متفاوتی با او دارند، به زبان می آورد به طوری که جو کلاس را به سمت کم توجهی سایر دانش آموزان تغییر داده است.در عین حال که دربرخی موارد بحث های مطرح شده از سوی علیرضا منطقی است و نشان دهنده تیزبینی، دقت نظر و درک ذهنی بالای او می باشد، ولی اغلب بحث های مطرح شده یا رفتارهای او نامربوط، غیر منطقی و جلب توجه طلبانه می باشد.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:20
فهرست مطالب
نحوه شکلگیری فرآیند فرسایش
عوامل موثر در فرسایش
عوارض سطحی ایجاد شده توسط فرسایش
فرسایش در گذشته
شکلهای مختلف فرسایش
فرسایش ارتفاعات
فرسایش نواحی شیبدار
فرسایش سطح زمین توسط باد
فرسایش آب
فرسایش بادی
انواع فرسایش آبی
علل فرسایش
روشهای کنترل فرسایش آبی
روشهای کنترل فرسایش بادی
با اجتماع تدریجی، رسوبات وزنشان بالا رفته و آب درون آنها نیز خارج میشود. این روند به سخت شدن رسوبات منتهی میگردد. لایههای رسوبی فوق گاه چنان در پوسته زمین فرو رفته که به قسمتهای بسیار گرم آن رسیده و در پی ذوب شدن به صورت ماگما درمیآیند. تمامی فرآیندهای تشکیل سنگ، بالاآمدگی، فرسایش و رسوبگذاری، مراحلی از یک چرخه پیوسته از رخدادهای زمینشناسی هستند.
تمامی سنگها در سطح زمین در اثر پدیدههای مختلف فرسایش خصوصاً در اثر تغییرات آب و هوا، تجزیه و متلاشی میشوند. هوازدگی کمکی که به فرسایش میکند، سائیدن قطعه سنگها و حمل آنها به جاهای دیگر است. این عمل منجر به تسطیع و سست شدن تدریجی سطح زمین میشود.
عوامل موثر در فرسایش
نیروی متحرک در تمام حالات فرسایش، نیروی کشش جاذبه به طرف پایین است، اما عوامل اصلی که توسط آن سنگها تخریب و جابجا میشوند، رودخانهها، یخچالها، امواج و جریانهای باد است. مواد رسی در اثر پدیدهای به نام حرکات تودهای به طرف پایین میلغزد.
عوارض سطحی ایجاد شده توسط فرسایش
بسیاری از عوارض سطحی زمین دارای اشکال مشخصی هستند که پدیدههای عمده ای را که تحت تاثیر آن شکل گرفتهاند، را منعکس میکنند. مثالهای بارز در این مورد عبارتند از: درههای رودخانهای، درههای یخچالی، دریابارهای ساحلی (دیوارههای قائم فرسایش یافته با شیب زیاد) و آثار لغزیدگی زمین. عوامل جوی چون مقدار و پراکندگی فصل باران، برف و تبخیر و نوسان درجه حرارت و جهت باد، پدیدههای فرسایشی را در هر ناحیه کنترل میکنند.
فرسایش در گذشته
شرایط آب و هوایی زمین پیوسته در حال تغییر است. مثلاً میلیونها سال گذشته قشرهای یخی، نواحی معتدل امروزی را به وسعت زیادی میپوشانیدند و با تغییرات چرخه اتمسفر باعث بارندگی کافی در قسمتهایی از صحرای آمریکا و سبب نگهداری رودخانههای دائمی گردیده است. همین طور بعضی از نواحی گرمسیری که در حال حاضر مرطوب میباشند، در گذشته شرایط صحرایی داشتهاند.
فرآیندهای فرسایش در این محلها با پدیدههای امروزی متفاوت بوده است و خیلی از ساختمانهای مناظر امروزی تحت شرایط حاکم در گذشته شکل گرفتهاند و سنگهایی با مقاومت متنوع که به نسبتهای متفاوت تحت تاثیر خوردگی، کج شدگی و گسلخوردگی قرار داشتهاند، در معرض هوازدگی و فرسایش قرار گرفتهاند. مثلاً فرسایش بلافاصله در طول خطوط ضعیف مانند درز گسلها عمل نمود.
آشنائی با روتر
استفاده از روترها در شبکه به امری متداول تبدیل شده است . یکی از دلایل مهم گسترش استفاده از روتر ، ضرورت اتصال یک شبکه به چندین شبکه دیگر ( اینترنت و یا سایر سایت ها ی از راه دور ) در عصر حاضر است . نام در نظر گرفته شده برای روترها ، متناسب با کاری است که آنان انجام می دهند : " ارسال داده از یک شبکه به شبکه ای دیگر " . مثلا" در صورتی که یک شرکت دارای......
دانلود مجموعه گزارشات و دستورالعمل های آزمایشگاه مکانیک خاک به همراه فرم خام گزارشات
شامل آزمایش های
۱-تراکم خاک
۲- دانه بندی با الک و روش هیدرومتری
۳- تعیین دانسیته صحرایی
۴- هم ارز ماسه SE
۵ – حدود اتربرگ
۶ – CBR
۷-تحکیم یک بعدی
۸-برش مستقیم
۹- تعیین وزن مخصوص دانه ها
تعداد صفحات : 54 فرمت فایل: word(قابل ویرایش) فهرست مطالب:
مقدمه ......................................................................................1
سیمای جمعیت ایران به روایت آمار......................................................2
مطالعهای بر وضعیت مراکز آماری.......................................................9
تغییر و تحول آماری......................................................................10
رفع تناقض ها و مشکلات آماری.........................................................20
آمار توصیفی یا استنباطی...............................................................23
کاهش نرخ بیکاری در ایران ............................................................26
آموزش زنان در هند....................................................................33
زنان سرپرست خانوار....................................................................36
نتیجه گیری ..............................................................................53
منابع .....................................................................................54
توضیح قسمتی از این متن:
در یک تعریف عام می توان علم امار را روش های علمی جمع اوری سازماندهی و تلخیص و نمایش و تجزیه و تحلیل داده ها دانست امار در لغت به معنای شمارش بوده است. در سال 1297 هجری شمسی به منظور ثبت وقایع چهارگانه اداره ثبت احوال کشور تاسیس شد. با ثبت اطلاعات مرتبط با تولد فوت ازدواج و طلاق توسط اداره مذکور ضرورت اطاتع از جمعیت کشور و تعیین سازمانی که به جمع اوری این اطلاعات بپدازد مورد توجه قرار گرفت و منجر به ان شد که در شال 1303 هجری شمسی ایین نامه ای به تصویب برسد و در این ایین نامه اداره ای مسئول امار و وظایف ان مشخص شود . بر اساس این مصوبه مسئولیت جمع اوری و متمرکز کردن امارهای مورد نیاز به عهده وزارت کشور گذاشته شد در خرداد ماه سال1318 هجری شمسی اولین قانون سرشماری در مجلس شورای ملی تصویب شد در اجرای این قانون سرشماری نفوس از دهم اسفند ماه همان سال در شهر تهران و در سال 1319و1320 هجری شمسی در33 شهر کشور به تدریج به اجرا در امد در اسفند ماه سال 1331 هجری شمسی سازمان همکاری امار عمومی تشکیل شد و در فروردین ماه سال 1332 هجری شمسی قانون امار و سرشماری به تصویب رسید در این سال اداره امار و سرشماری از اداری کل امار وثبت احوال منتزع و به سازمان همکاری امار عمومی ملحق شد به این ترتیب برای اولین بار سازمانی که منحصرا وظیفه جمع اوری امار را به عهده داشت به وجود امد که در سال 1334 خجری شمسی به اداره امار عمومی وابسته به وزارت کشور تغییر نام یافت و این اداره در سال 1335 هجری شمسی اولین سرشماری عمومی نفوس را در کل کشور به اجرا دراورد با تاسیس اداره امار عمومی فعالیت های اماری وارد مرحله جدیدی شد و همه ساله طرح های گوناگون اماری در زمینه های مختلف اجتماعی-اقتصادی به اجرا درامد که اهم انها به شرح زیر است:امارگیری کشاورزی در سال 1339-امارگیری نمونه ای نفوس در سال 1342-سرشماری صنعتی ارسال1342-امارگیری بودجه خانوار در سال 1342 نیاز روزافزون دستگاه های برنامه ریزی کشور به امار و اطلاعات و ضرورت همکاری بسیار نزدیک سازمان اصلی تولید کننده امار با دستگاه برنامه ریزی موجب شد تا بر اساس قانون 1344 هجری شمسی اداره امار عمومی از وزارت کشور جدا و با نام مرکز امار ایران به سازمان برنامه و بودجه وابسته شود.