هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان شهرستان است که فرضیه های عنوان شده عبارتند از تاثیر رنگها بر یادگیری در دختران و پسران دارای تفاوت است و همین طور رنگ زمینه در یادگیری تاثیر دارد که جامعه آماری عنوان شده عبارت از دانش آموزان مقطع اول دبستان است که با آمار به دست امده 540 نفر است ک ...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی جغرافیا
بررسی محیط های :
صحرایی و بیابانی
دریایی و دریاچهایدلتایی و مصب ها
در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است
مقدمه
هر محیطی که در آن زندگی میکنیم نظام مخصوص به خود را دارد . این نظام شامل شرایط آب و هوایی ، محیطهای رسوبی ، ژئومورفولوژی ، کشاورزی ، دامداری و ... میباشد ، همانطور که ذکر شد در محیط زندگی خود برای تداوم و بقاء حیات نیاز به این نظام داریم ، علاوه بر آن حس کنجکاوی انسان او را به شناخت محیطهای بدون حیات وادار میسازد پس میبایست این نظام را در محیطهای مذکور هم مورد بررسی قرار دهد . شناخت این نظام بخشی از علم جغرافیا را تشکیل میدهد . آشنائی و شناسایی فرهنگها و آداب ملل مختلف ، نیز چگونگی بهره برداری از منابع طبیعی ، پراکندگی انسانی ، حیوانی ، گیاهی هم بخش دیگر از علم جغرافیا میباشد . نیز خود علم جغرافیا مبحثی از مباحث زمین شناسی میباشد .
پیشگفتار
«اوست خدائی که شما را از زمین بیافرید و برای آباد ساختن آن برگماشت»
قرآن کریم سوره هود ـ آیه 66
این گزارش برای گذراندن درس جغرافیا میباشد که در زمستان 81 و بهار 82 تهیه شده است . این درس مروری بر آب و هوا ، کشاورزی ، فرهنگ ، زمین شناختی و … بخشهای مختلف ایران و جهان دارد .
به همین جهت در این گزارش سعی شده است که طی فصول تفکیک شده به بررسی چندین حالت از محیطهای رسوبی پرداخته شود .
این فصول عبارتند از :
فصل اول : محیطهای صحرائی و بیابانی
فصل دوم : دریاها و دریاچه ها
فصل سوم : دلتاها و مصب ها
که توضیحاتی هر چند مختصر راجع به این سر فصلها ارائه گشته است . امید آن که مقبول واقع گردد .
نکته: فایلی که دریافت میکنید جدیدترین و کاملترین نسخه موجود از پروژه پایان نامه می باشد.
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 73
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:67
فهرست مطالب
در ساختار نظام آموزشی کشور هند تمرکز عمده بر بعد وسیع ارائه خدمات آموزشی و اهمیت ساختار، سازماندهی و ارتقاء آن استوار می باشد. بعلاوه، ساختار سیستم آموزشی کشور هندوستان بر رشد آموزشی مناطق مختلف کشور و برقراری رقابتهای آموزشی میان این مناطق تأکید دارد. در حال حاضر، تعداد 888 نهاد آموزشی در کشور هندوستان فعالیت دارد که به ثبت نام از 179 میلیون دانش آموز مبادرت می نمایند. سیستم آموزش ابتدایی در هندوستان از دومین رتبة جهانی برخوردار است. این سیستم آموزشی از 4/149 میلیون کودک 6 تا 14 ساله و 9/2 میلیون آموزگار، متشکل می گردد. لازم به ذکر است که نرخ مذکور به 82 درصد از کل کودکانی است که در این گروه سنی قرار دارند مشتمل می گردد. پس از استقلال هند طی سال 1947 سیاستمداران ,مسئولان و صاحب نظران آموزش و پرورش کشور تلاشهای فراوانی در جهت ارائه الگوی مشترک ساختار آموزشی پذیرش کلیه ایالت عمل آورند. طی سال 1966 کمیسیون آموزش و پرورش هند مبادرت به انتشار ساختار آموزشی طرح سیستم (2+10) نمود. سیستم مذکور پس از بازنگری و جرح و تعدیل طی سالهای 1986 و 1992 به عنوان خط مشی جدید نظام آموزشی ملی به تصویب رسید در حال حاضر کلیه ایالت های کشور از آن پیروی می نمایند. نکته قابل تامل در فرایند تصویب طرح مذکور طول مدت بررسی آن است که مدت زمان سه دهه از زمان طرح اولیه آن تا جرح و تعدیل و تصویب و اجرای فراگیر و نهایی آن به طول انجامید است که خود نشان دهنده بر طرف نمودن احتمالی نواقص و نارسایی های طرح اولیه می باشد. بر اساس الگوی قید شده در فوق نظام آموزش پیش دانشگاهی کشور هند خود از دو دوره آموزش ابتدایی و متوسطه متشکل می گردد. با وجودی که ساختار آموزشی کشور هند بر (سیستم 2+10) استوار می باشد. با این حال در میان ایالات مختلف در خصوص تعداد مدارس ابتدایی و متوسطه، شرایط سنی پذیرش در مدارس متوسط، آزمون های عمومی، آموزش هندی و انگلیسی، تعداد ساعات و جلسات درسی، مدت تعطیلات، میزان دستمزدها، آموزش پایه و … تفاوت عمده ای وجود دارد. آموزش در کشور هند، از سن پنج سالگی آغاز شده و از سه مرحله ابتدایی، متوسطه و عالی (دو دوره 5 ساله ابتدایی و متوسطه و یک دوره 2 ساله تکمیلی) متشکل می گردد. در مجموع، دوره تحصیلات ابتدایی و متوسطه 12 سال به طول می انجامد.
عنوان پروژه : مهندسی نرم افزار مدیریت فروشگاه
قالب بندی : Word, PPT, MDL
قیمت : 600
شرح مختصر : هدف این نرم افزار مدیریت جامع به اجناس و تامین رفاه مشتریان می باشد. سیستم از ۳ بخش که شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) و مدیریت تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری می شود و در صورت نیاز به فروشگاه فرستاده می شود. فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین وظیفه ی ثبت مشتریان بر عهده ی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری کالا در فروشگاه اسم کالا را ثبت کند تا در وقت مطلوب از انبار به فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار می باشد و در صورت دریافت درخواست کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را برای فروشگاه فراهم می کند و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای مدیر درخواست خرید کالای مورد نظر را می فرستد. مدیر ناظر بر تمام اطلاعات مربوط به کالاها و مشتریان است و ماهیانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را محاسبه کند همچنین مدیر کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند.درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق را مشاهده کند. و قیمت کالاهارا تغییر دهد. به صورت کلی هر کدام از این بخش شامل این زیر سیستم ها می باشد:
کاربر
نمایش لیست فروش
گزارش گیری
صدور فاکتور
فروش اجناس
جستجو و مشاهده در میان لیست مشتریان
ثبت مشتریان دارای بدهی
ثبت کالاهای در صورت عدم وجود
انبار دار
ثبت کالا های وارده
ثبت کالاهای کسری در انبار
مدیریت
مشاهده کالاهای وارده
گزارش گیری مالی
محاسبه سود و زیان
تشخیص هویت فروشندگان (منظور اجازه و ساخت یک پنل کاربری برای فروشندگان)
نمایش موجودی صندوق
قیمت گذاری کالا
مشاهده فروش
مشاهده کردن کسورات فروشگاه
نمایش سود نسبت به هر کالا