فایل شبیه سازی Aspen HYSYS
مناسب برای یادگیری نرم افزار Aspen HYSYS
مناسب برای انجام پروژه
مناسب برای انجام پروژه درسی
مناسب برای یادگیری انواع مدل های عملیاتی مثل برج جذب، برج تقطیر، مبدل حرارتی، شیر اختناق، پمپ، جداساز دوفازی فلش و ...
مناسب برای اعمال ایده های فرآیندی و انجام آنالیز حساسیت
لینک پرداخت و دانلود "پایین مطلب:
فرمت فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحه: 19
فهرست مطالب:
سطوح و بافت
تجسم ترکیب بندی :
پرسپکتیو
انتخاب و چیدن طبیعت بیجان
فرم های ساده
مایعات و شیشه
گل سرخ و قطرات آب
اسباب بازیهای دیروز
نور شمع
قسمتی از متن:
پرسپکتیو
اصول پرسپکتیو به ما کمک می کند تا اشیاء سه بعدی را درست طراحی کنیم . کلیه اشیاء و احجام در یک تصویر تابع این اصول هستند . به عنوان مثال میدانیم که اشیاء دورتر همیشه کوچکتر به نظر می رسند .
در اینجا دو نوع پرسپکتیو نشان داده شده که عبارتند از پرسپکتیو یک نقطه ای و پرسپکتیو دو نقطه ای . نقاطی که روی خط افق قرار دارند نقاط گریز نامیده می شوند و همراه برابر سطح دید ناظر هستند . در پرسپکتیو یک نقطه ای سطوحی جانبی به هم نزدیک همه به یک نقطه گریز رفته اند و در پرسپکتیو دو نقطه ای سطوح جانبی از هم دور شده اند وئ به دو نقطه گریز در طرفین رفته اند .
پرسپکتیو دو نقطه ای به شما این امکان را می دهد تا اشیاء را از روبروی یک زاویه آن طراحی کنیم . در بالا سطوح جانبی جعبه به اطراف متمایل شده اند و گوشه جعبه رو به ناظر قرار دارد . خطوط فرضی در امتداد سطوح جانبی دو نقطه گریز را تشکیل دادهاند . وقتی جعبه بالاتر از سطح دید قرار می گیرد زیر جعبه دیده می شود وهنگامی که بر عکس در پائین تر از سطح دید قرار دارد بالای آن دیده می شود . سعی کنید یک جعبه را از زوایای دید مختلف مورد مطالعه قرار دهید و به تغییرات حاصل در پرسپکتیو آن توجه کنید. دقت کنید که تمام خطوط عمودی همچنان عمود باقی میمانند و متاثر از حالت پرسپکتیو جعبه نمی شوند .
همانطور که در این تصویر نشان داده شده اشیاء می توانند روی خط افق قرار گیرند . سعی کنید زوایای کتاب ها در تصویر سمت چپ را تغییر دهید و دقت کنید که نقاط گریز که نقاط گریز چگونه تغییر می کنند . نقاط گریز هر کدام آنرا در وضعیت پرسپکتیو خاص خود مینمایاند . شیوه طراحی از این کتابها می تواند در طراحی از سایر اشیاء مثل ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد . برای تمرین ، تصاویری از روزنامه ها و مجلات را انتخباب و نقاط گریز آنها را ترسیم کنید . این کار به شما کمک خواهد کرد تا درک کنید که چگونه نقاط گریز را با خط افق مرتبط کنید .
دانلود رایگان اصل مقاله انگلیسی
عنوان انگلیسی مقاله:
Sliding mode voltage control strategy for capturing maximum wind energy based on fuzzy logic controlعنوان فارسی مقاله:
استراتژی کنترل ولتاژ مد لغزشی برای بهرهگیری از ماکزیمم انرژی بادی بر اساس کنترل منطق فازیتعداد صفحات انگلیسی:7
تعداد صفحات فارسی به فرمت ورد:27
Abstract
A sliding mode voltage control strategy is proposed in this paper to capture the maximum electrical energy from wind. This control strategy mainly includes a fuzzy logic controller and a sliding mode voltage controller. The fuzzy logic controller is designed to derive the optimum DC-side voltage, while the sliding mode voltage controller is employed to track the derived optimum voltage with minimum steady-state error and hence to capture the maximum wind energy. This paper illustrates how major issues in the design and implementation of the two controllers can be handled effectively. Comparative experimental results demonstrate that significant performance improvements in maximum wind energy capture can be achieved by using the proposed control strategy
چکیده
در این مقاله یک استراتژی کنترل ولتاژ مد لغزشی برای بهرهگیری از ماکزیمم انرژی الکتریکی باد، ارائه شده است. این استراتژی کنترلی اساسا شامل یک کنترل کنندهای منطق فازی و یک کنترل کنندهای ولتاژ مد لغزشی است. کنترل کنندهای منطق فازی برای استخراج ولتاژ بهینه سمت DC طراحی میشود، در حالی که از کنترل کننده ولتاژ مود لغزشی برای ردیابی ولتاژ بهینه استخراج شده با مینیمم خطای حالت پایدار و در نتیجه برای بهرهگیری از ماکزیمم انرژی بادی، استفاده میشود. این مقاله نشان میدهد که چگونه مسائل اصلی در طراحی و پیادهسازی دو کنترل کننده میتواند بصورت موثری بکار روند. نتایج تجربی مقایسهای نشان میدهند که بهبود عملکرد بسیار زیادی در بهرهگیری از ماکزیمم انرژی بادی با استفاده از استراتژی کنترلی ارائه شده بدست میآید.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات: 22
فهرست مطالب :
فرضیه
جستجوی منابع
سخنرانی
آزمایش
پرسشنامه
تحلیل
چندین سال است که پاورپوینت[1] را برای کلاسهای آموزشی کتابخانه به کاربرده ام.دربهارسال 2000، یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی به نام لین،[2] مرا به پروژه ای که باید برای کلاس تحقیقش درمقطع کارشناسی ارشد تکمیل میکرد، دعوت کرد.وی درکلاس آموزشی روانشناسی کتابخانه حضوریافته بود و تحت تاثیر استفاده ای که من ازپاورپوینت جهت تاکید برنکات مهم میکردم،قرارگرفت.پرسش پژوهش او این بود که آیا فراگیری دانشجویان ازطریق سخنرانی توسط پاورپوینت بیشتراست یا ارائه یک سخنرانی توسط اورهد[3] یا یک سخنرانی سنتی.دعوت اورا پذیرفتم و عضوی ازگروه تجربی وی شدم.