تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای)

تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده :

از لحاظ مفهومی مدیریت استراتژیک با تحول در تئوری‌های مدیریت همگامی دارد. مکاتب کلاسیک رفتاری و کمی مدیریت بر جنبه‌هایی از سازمان و عملکرد آن تأکید می‌کردند که توسط مدیریت قابل کنترل بود. مسایلی از قبیل برنامه‌ریزی تولید، رفتار زیردستان، بهبود محیط کار، نقش گروههای غیررسمی در بازدهی کار، مدل‌های کمی تصمیم‌گیری و غیره. لیکن هرگز فضای سیاسی جامعه ، احساس افراد و نهادهای خارج از سازمان، مسأله اصلی آنها نبود. چرا که محیط از ثباتی نسبی برخوردار بود و چنین نیازی هم احساس نمی شد. به تدریج با رشد مستمر اقتصادی، اوضاع قابل اطمینان محیطی از میان رفت و تغییرات و حوادث شتابنده ای در جهان اتفاق افتاد...

 

فهرست :

فصل اول : بیان مسئله و کلیاتموضوع تحقیقمقدمهواژه های کلیدیتاریخچه تحقیق فرضیات تحقیقاهدافسوالات ویژه تحقیقتعاریف عملیاتیاهمیت و ضرورت تحقیقمحدودیت هامتغیرهای تحقیقفصل دوم : سابقه تحقیقپیشینه تحقیقاستراتژی های اصلیانتخاب استراتژی اجرای استراتژی Boston Cansulting Groupمعیار های استراتژی اثر بخشفرآیند مدیریت استراتژیک فصل سوم : روش اجرای تحقیقروش اجرای تحقیقجامعه آمارینمونهروش نمونه گیریروش گردآوری اطلاعات فصل چهارم و پنجم : (یافته ها و تجزیه و تحلیل یافته ها)فصل ششم : خلاصه تحقیق و نتیجه گیریجمع بندینتیجه گیریقبول یا رد فرضیه هامنابع

خرید و دانلود تاثیر مدیریت استراتژیک بر فروش شرکتهای بازرگانی (کتابخانه ای)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.