گزارش نهایی کارورزی 2 - دانشجویان علوم تربیتی و مشاوره و راهنمایی/در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:خلاصه و چکیده تحقیق:سوابق تعلیم وتربیت آدمی نشان میدهد که به علت ناچیز بودن مجموعه میراث اجتماعی و ساده بودن ارتباطات انسانی آموزش و پرورش به وسیله خانواده ها و بیشتر به صورت غیر عمدی انجام گردیده است.با گسترده شدن دامنه دانش ها و مهارتهای بشری و توسعه فرهنگ و تمدن های مختلف افزایش جمعیت تراکم نفوس در شهرها و روستاها رفته رفته نوعی دخالت آگاهانه در جریان انتقال فرهنگ و تمدن به کودک ونوجوانان ضروری شمرده شده و ضمن توجه به تربیت غیر عمدی پدید آمد و سالمندان با توجه به مقاصد معین به پرورش خردسالان پرداختند و برای انجام دادن وظایف تعلیم و تربیت به صورت رسمی و عمدی طبق ظوابطی به تدریج سازمان های متعددی را ایجاد کردند.تعلیم وتعلم سرآمد تمام فعالیتهای انسانی است تا جایی که زندگی کردن بدون تعلیم دانش و مهارتها در جهان کنونی غیر ممکن است.اگر خوب بنگریم علت عقب افتادگی کشورهای فقیر و محروم نقص در کیفیت آموزش در سطح عالی می باشد.و از طرفی دلیل پیشرفت کشورهای صنعتی آموزش دانش و مهارتهای نوین به هبترین کیفیت در سطح آموزش عالی می باشد پس باید در جهان امروز بکوشیم تا آموزشی با کیفیت عالی در تمام سطوح بوسیله بهترین استید و معلمان دلسوز داشته باشیم تا بتوانیم به برترین علوم روز دست یابیم.تعداد صفحات: 46فرمت فایل: wordفهرست مطالب:فصل اول :مقدمهتاریخچه آموزش ابتدایی در ایرانتاریخچه آموزش و پرورش در جهانمحیط و فضای اجتماعی کلاس درساصول لازمه برای اداره کلاس درسآداب و وظایف معلم در جلسه ی درسآداب و وظایف معلم و شاگرد در جلسه ی درسسبکهای رفتار وظیفه مدارویژگیهای شخصیتی معلم وظیفه مدار موثرویژگیهای شخصیتی معلم وظیفه مدار غیر موثرویژگیهای شخصیتی معلمان فرد مدار موثرویژگیهای شخصیتی معلمان فرد مدار غیر موثرسبکهای رفتاری رابطه مداری و وظیفه مداری قویویژگیهای شخصیتی معلمان وظیفه مدار فرد مدار قوی مثبتویژگیهای شخصیتی معلمان وظیفه مدار فرد مدار قوی منفیبهره گیری از روشهای سیستمی در حل مسائل آموزشی و رفتارهای نابهنجار کلاستاکید بر نتایج کار معلمشیوه های سیستمی نگرش در پیشرفت آموزشارزشیابی اثر بخش رفتار کلاسی معلمفصل دوم :مهارت تنبیه و تشویقمهارت توضیحمهارت برقراری انظباط در کلاسمهارت پرسشمهارت جمع بندی یا اختتاممهارت ارزشیابی نهاییتکلیف خارج از درسطرح درسفصل سوم :حضور در پایه دوم ابتدایی درس فارسیحضور در پایه دوم ابتدایی درس علوم تجربیحضور در پایه دوم ابتدایی درس علوم قرآنحضور در پایه دوم ابتدایی درس ریاضی