چکیده:
با توجه به تغییرات گسترده در زمینههای بازاریابی استفاده از الگوهای بازاریابی رابطهای مبتنی بر مشتری محوری فعالیتهای بازاریابی سنتی مبنی بر عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی را دگرگون ساخته است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کوششی سخت افزاری- نرم افزاری است که به عنوان یکی از الگوهای بازاریابی رابطه ای مطرح شده است.
استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان نیازمند صرف هزینه و زمان نسبتا زیادی است. از سوی دیگر نرخ شکست پروژههای مدیریت ارتباط با مشتری بالا است. بنابراین سنجش زمینه های آمادگی سازمان جهت استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ضروری است. این پژوهش نشان می دهد که میزان آمادگی شرکت ذوب آهن اصفهان جهت پذیرش مدیریت ارتباط با مشتری از طریق شناسائی و ارزیابی بسترهای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان مورد سنجش قرار گیرد.
این تحقیق دارای صفحه عنوان اماده ،فهرست کامل با قابلیت اپدیت شدن و شماره گذاری دو قسمتی
تعداد صفحات 23 ورد(word)
چکیده: 2
1- مقدمه. 2
مواد و روش ها: 4
بازاریابی رابطهای و بازاریابی سنتی.. 5
مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه ای.. 6
بسترهای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان. 8
تدوین فرضیههای پژوهش.... 11
تهیه مقیاس... 12
آزمون فرضیههای پژوهش.... 13
تفسیرنتایج آزمون فرضیههای پژوهش.... 15
محدودیتها و پیشنهادها 17
بحث و نتیجه گیری: 18
منابع لاتین.. 19