144 - چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟- فایل PDF

 144 - چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟- فایل PDF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسأله

توصیف وضع موجود ( شواهد 1)

الف. شاخص‌های کیفی وضع موجود

ب. شاخص‌های کمّی وضع موجود

گردآوری داده‌ها

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها

الف. مصاحبه  به منظور کسب اطلاعات مفید­تر،

ب. مشاهده

ج. پرسش نامه­

د. مطالعه

ادبیات موضوع

الف- پیشینه نظری

ب. پیشینه ی عملی-

اهداف تحقیق

راه حل‌های پیشنهادی

پرورش دقّت و تقویت حافظه دیداری و شنیداریاجرای بازی­های تمرینی هدفدارایجاد شادی و نشاط در زنگ ریاضی

۴. استفاده از طرح­های ابتکاری جهت پرورش خلاقیت دانش­آموزان در دروس ریاضی

انتخاب راه حل‌ها

اعتبار بخشی به راه حل‌ها

نام بازی -  " دسته کلید جادویی"

اجزاء ساخت

ضرورت واهمیت طراحی بازی ذکر شده -

مزایای استفاده از بازی جدول ضرب جادویی  -

روش بازی -

توصیف وضع مطلوب (شواهد2)

ب. شاخص‌های کمّی وضع مطلوب

نتایج حاصل از انجام پژوهش حاضر

منابع مآخذ



خرید و دانلود  144 - چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم؟- فایل PDF


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.