197 - اقدام پژوهشی چگونه به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس علوم زیست و بهداشت را بهبود بخشم ؟- فایل PDF

 197 - اقدام پژوهشی چگونه به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس علوم زیست و بهداشت را بهبود بخشم ؟- فایل PDF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب در زیر امده است -

 

فهرست

چکیده -

مقدمه -

بررسی وضع موجود-

بیان مسئله-

جمع آوری اطلاعات (شواهد ۱)-

پیشینه تحقیق-

۵-۱٫دریس -

۵-۲٫مفهوم خلاقیت -

۵-۳٫ فرایند خلاقیت -

۵-۴٫آموزش پرورش و خلاقیت -

۶-۱٫ تقاضاها-

۶-۲٫ شاخص های کلاس فعال

۶-۳٫  ویژگی های یک معلم خوب -

۶-۴٫ ویژگی تدریس خوب-

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن -

۸-۱٫ تفهیم اهمیت و ارزش درس علوم زیستی و بهداشت به دانش آموزان-

۸-۲٫ تلفیق تکنیک های خلاقیت با روشهای تدریس-

۸-۲-۱٫تکنیک خلاقیت  یورش فکری و تدریس علوم زیستی -

۸-۲-۱-۱٫ روش اجرای تدریس علوم زیستی به روش یورش فکری-

۸-۲-۲٫ تکنیک خلاقیت دلفی وتدریس علوم زیستی -

۸-۲-۳٫تکنیک خلاقیت طرح شبکه ای مغز  وتدریس علوم زیستی-

۸-۲-۴٫ تکنیک خلاقیت شوخی وتدریس علوم زیستی -

۸-۳٫ برخوردهای عملی با شیوه های رفتاری دانش آموزان-

۸-۳-۱٫شیوه برخورد با دانش آموزانی که به درس گوش نمی دادند -

۸-۳-۲٫ شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند -

۸-۳-۳٫ شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند -

۸-۳-۴٫ شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند -

۸-۳-۵٫  مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس -

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲)-

نتیجه گیری -

منابع -



خرید و دانلود  197 - اقدام پژوهشی چگونه به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس علوم زیست و بهداشت را بهبود بخشم ؟- فایل PDF


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.