بررسی عملکرد میراگر جرمی تنظیم شونده در زمان خرابی ناشی از خستگی در توربین بادی فراساحلی

بررسی عملکرد میراگر جرمی تنظیم شونده در زمان خرابی ناشی از خستگی در توربین بادی فراساحلی

• مقاله با عنوان: بررسی عملکرد میراگر جرمی تنظیم شونده در زمان خرابی ناشی از خستگی در توربین بادی فراساحلی  

• نویسندگان: محمدعلی لطف اللهی یقین ، علیرضا مجتهدی ، حمید حکم آبادی  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

سازه های فراساحلی به دلیل قرارگیری در محیط دینامیکی دریا و هزینه های ساخت بسیار بالا نیاز به داشتن مقاومت کافی در طول عمر بهره برداری خود دارند. محیط دینامیکی دریا که منتجه‌ی حضور موج و باد است همواره سازه را تحت نیروهای رفت و برگشتی قرار می‌دهد که نتیجه‌ی این نیروهای اعمالی، خستگی در اعضای مختلف سازه است. خستگی در اعضای سازه‌های فراساحلی یکی از اصلی ترین دلایل خرابی در این گونه سازه‌هاست. یکی از اصول اصلی کاهش خستگی، کاهش لرزش‌های ایجاد شده در سازه است. در این مطالعه بمنظور کاهش آسیب‌های خستگی، از یک میراگر جرمی تنظیم شونده در توربین بادی فراساحلی استفاده شده است، این میراگر در قسمت Nacelle توربین قرار داشته و توانایی جابجایی در جهت Fore-After توربین را دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بهره گیری از یک میراگر جرمی در توربین بادی می‌تواند موجب کاهش قابل توجه آسیب‌های خستگی و افزایش زمان لازم تا خرابی سازه شود که این امر افزایش قابلیت اطمینان در سازه را نیز دربر دارد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **



خرید و دانلود بررسی عملکرد میراگر جرمی تنظیم شونده در زمان خرابی ناشی از خستگی در توربین بادی فراساحلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.